KOLIKO VEROVATI MEDIJIMA:Počela konferencija "Digital Day 2019" u JDP-u!

 

 Koliko i kako verovati medijima, sadržaju i brendu glavne su teme najvažnije regionalne digatla konferencije "Digital Day 2019" koja je danas počela u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. 

U organizacijhi Interactive Advertising Bureau Serbia, udruženja koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, u Beograd su stigli medijski, marketinški profesionalci u oblasti digitalnih komunikacija i oglašavanja. 

U punoj sali JDP-a dvodnevna konferencija je započela obraćanjem Igora Žeželja, predsednika upravnog odbora IAB Serbia.

Nadam se da ćete uživati u 9. izdanju naše konferencije. Naše udruženje IAB okuplja sve relevantne digitalne medije jer su interkcija i interdiscplinarnost ključne reči za finkcionisanje digitalnih platformi. Neupitno je da nam poverenja sve više fali, a treba da postavimo pitanje šta svako od nas može da uradi da ga vrati. 

Prvi učesnik konferencije Rade Tričković,direktor u agenciji "Httpool", predstavio je podatke o onlajn oglašavanju u Srbiji koji pokazuju da je njegov obim 36,8 miliona evra za proteklih 12 meseci. 

- Internet oglašavanje u Srbiji obuhvata 20 odsto tržišta. Display, paid searć i clašified and directories su dominantni segmenti na našem tržištu. Prvo pitanje koje uvek dobijamo jeste kako stoji lokal displej i prvi put je tu zabeležen pad i ovaj trend je produžen u 2019. Ali, ovo je prva godina da je poseta na mobajlu veća od posete na desktopu, iako mobajl ima probleme koje mora da reši, poput inercije - rekao je Tričković.

Pre početka konferencije Anita Lacmanović iz SAP napomenula je da je "Digital Day 2019" najvažnija konferencija te vrste u regionu. 

- Jako je važno da profesionalci osveste koji su trendovi u digitalizaciji danas i u koje projekte treba ulagati u tom tehnološkom procesu - kazala je Lacmanović. 

 

 

Izvor: Tanjug
Foto: Twitter/printscreen/@mydigitalshelf

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost