Izvor:
19.10.2016 u 01:14
0

NIŠTA NOVO U SRBIJI: Naplatna rampa „Vrčin“ kasni čak sedam meseci!

Rok za izgradnju naplatne rampe kod Beograda pomeren za 15. maj jer su dosad završene samo četiri trake. "Putevi": Troškove zbog kašnjenja će platiti izvođač

Umesto da su 15. oktobra u saobraćaj puštene 23 nove trake kod naplatne rampe "Vrčin", kao što je planirano, danas su otvorene samo četiri sa desne strane auto-puta iz pravca Beograda. U "Putevima Srbije" kažu da je kiša pokvarila planove majstorima, pa je rok za završetak radova pomeren za sedam meseci.

Oni kažu da su loši vremenski uslovi i veliki broj kišnih dana tokom aprila, maja i juna sprečili izvođače, austrijsku kompaniju "Štrabag", "Vojvodinaput" i PZP "Zaječar" da rade punim kapacitetom.

Nasipi su osetljivi na atmosferske uslove i nemoguće ih je praviti za vreme padavina – objašnjavaju u "Putevima". – Hladni dani koji predstoje nisu povoljni za radove na instaliranju opreme, pa je i to uzeto u obzir prilikom produžetka roka. On je pomeren i zbog izmena u tehničkoj dokumentaciji, jer se rešenje u projektu za izvođenje moralo uskladiti sa nastalim izmenama u propisima.

U "Putevima" tvrde da će sve troškove dodatnog angažovanja zbog produžetka roka platiti izvođač.

Preusmeravanje saobraćaja u četiri nove trake je preduslov za početak radova na samom auto-putu, odnosno na potezu koji će biti deo budućeg kompleksa naplatne rampe. Radovi na novoj naplatnoj rampi su počeli u martu i prve trake je trebalo da budu puštene u saobraćaj već u junu, dok je rok za završetak cele rampe istekao prošle subote. Novi termin do kada bi ova stanica trebalo da proradi u punom kapacitetu je 15. maj 2017.

Iz pravca Beograda urađeni su svi zemljani radovi, postavljeni su armirano-betonski šipovi, temelji buduće nadstrešnice i čelična konstrukcija – navode u "Putevima" .

Uređeno je korito bezimenog potoka, a postavljen je i sistem dreniranja. Završena je kišna kanalizacija, produžen je postojeći podvožnjak i sređena javna rasveta. Urađen je kolovoz i postavljen asfalt, osim na kontaktu sa postojećim auto-putem. Sa suprotne, leve strane budućeg kompleksa, počelo je montiranje čelične konstrukcije za objekte buduće baze za održavanje puteva. I sa ove strane izvedeni su brojni betonski i zemljani radovi, gradi se i trafostanica koja će strujom napajati kompleks.

Na prostoru postojećeg auto-puta trebalo bi da se izgradi upravni objekat. Sa desne strane treba da se izmesti i magistralni vodovod Makiš – Mladenovac. Veliki posao preostao je sa leve strane, jer tu treba da se uradi i prilaz kompleksu iz pravca Vrčina, distributivni gasovod i parking za zaposlene.

Kompanija "Ikea" započela je radove na oko 15 kilometara od centra Beograda i prva robna kuća bi trebalo da bude završena najkasnije do leta sledeće godine. Spominjalo se da je izmeštanje naplatne rampe direktno povezano sa dolaskom švedskog proizvođača nameštaja, mada je činjenica i da je nova rampa deo projekta obilaznice oko Beograda, koja se gradi već dve decenije.

Novosti.rs
Foto: Novosti

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter