8°C

Beograd

OVE VEŽBE MORATE RADITI POSLE 50. GODINE: Držite se OVIH saveta!

Osim što će pomoći u održavanju kondicije i dobrog izgleda, vežbanje ima mnogo benefita koje nosi sa sobom. Ukoliko redovno odlazite u teretanu to će pomoći u smanjenju depresije i lošeg raspoloženja, ali će i ojačati kongitivne sposobnosti.

Fizička aktivnost je poželjna u svakom životnom dobu, ali nakon 50. rođendana ne biste trebali da je odlažete, jer ćete značajno usporiti proces starenja.

Stručnjaci za zdravlje su istraživali i zaključili da su ove vežbe najbolje za telo. One će aktivirati najznačajnije grupe mišića i održati vitalnost organizma.

Ove 4 vežbe su najbolji izbor:

Sklekovi

Odlična vežba jer vam za njeno izvođenje nije potrebna dodatna oprema. Osim toga, sklekovi će aktivirati većinu mišića na telu.

Veslanje

Ova vežba na najbolji način aktivira mišiće ruku i leđa, a jaka leđa su vrlo važna jer zahvaljujući njima sprečavate bolove koji nastaju u predelu lopatica, donjeg dela leđa, pa čak i nogu.

Čučnjevi

Idealna vežba za noge, zadnjicu i donji deo leđa. Izvođenjem čučnjeva, ojačaćete mišiće, pokretljivost i poboljšati držanje.

Iskoraci

Sjajni za ojačavanje donjeg dela tela, ali i za pravilno držanje.

Izvor: Stil.rs
Footo: Arhiva

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar