DA LI ŽELITE DA IMATE STRUK POPUT MANEKENKE?! 8 vežbi od 30 sekundi vajaju stomak, POKUŠAJTE!

Bićete oduševljenim brzim rezultatima.

Stomak se tako brzo opušta, ali da biste ga (ponovo) učvrstili često je potrebno dosta vremena i truda,

Srećom, pronašli smo način da to učinite za svega 40 dana, uz pola sata vežbanja dnevno.

Samo sledite ove vežbe svakog dana i bićete oduševljeni rezultatima:

- Dodirivanje peta

Početni položaj: Lezite leđa na prostirku za jogu, savijte kolena, a stopala razmaknite u širini ramena. Ruke položite pored tela sa dlanovima nadole.

Izvođenje vežbe: Izdahnite i levom rukom dodirnite levu petu, pomerajući ceo torzo olevo, ali ne odižući se od poda više od dva milimetra. Zadržite, pa se vratite u početni položaj uz izdah. Isto uradite na desnoj strani. Ponovite 30 puta za svaku stranu.

- Trougao

Početni položaj: Kleknite na desno koleno i položite desnu ruku na podlogu u ravni sa ramenom. Levu nogu opružite, a levu ruku stavite iza glave tako da bude savijena u laktu.

Izvođenje vežbe: Privlačite levi lakat i levo koleno dok se ne dodirnu. Zadržite sekund, pa ponovite 30 puta. Uradite isto i sa druge strane.

- Klasičan plank

Laktove oslonite na podlogu paralelno sa ramenima. Ispravite kičmu i vrat. Izdignite se na prste i zadržite 20 sekundi. Vremenom povećavajte trajanje izdržaja.

-  Morska zvezda

Početni položaj: Lezite na leđa na podlogu sa ispruženim i raširenim nogama i rukama, tako da vam telo bude u obliku slova X. 

Izvođenje vežbe: Podignite ramena i odignite gornji deo tela i noge, pa spojite laktove i kolena. Trudite se da u vežbu budu uključeni i mišići zadnjice. Zadržite taj položaj na sekund, pa se lagano vratite u početni. Ponovite 20 puta.

Trbušnjaci u stojećem položaju

Početni položaj: Stanite sa raširenim stopalima u širini ramena, a dlanove stavite iza glave.

Izvođenje vežbe: Savijte levu nogu u kolenu i prvucite ga desnom laktu. Dok izvodite vežbu, rotirajte torzo tako da se mišići stomaka aktiviraju. Vratite se u početni položaj i ponovite sa suprotnom rukom i nogom. Ponovite 30 puta.

- Odizanje nogu

Početni položaj: Lezite na desni bok, noge opružite jednu preko druge.

Izvođenje vežbe: Levu ruku stavite pod glavu, tako da lakat bude usmeren ka plafonu. U isto vreme podižite noge uvis ne ispravljajući ih i torzo jedno ga drugom. Zadržite na sekund, pa se polako vratite u početni položaj. Ponovite po 15 puta sa obe strane. Vodite računa da vam tokom izvođenja vežbe ramena i stopala ne dodiruju podlogu.

- Vežba "brisači"

Početni položaj: Lezite na leđa, ražirite ruke pod pravim ugom, a noge podignite i savijte u kolenima pod uglom od 90 stepeni.

Izvođenje vežbe: Rotirajte noge levo-desno, baš poput brisača na automobilu, pazeći da ni sa jedne strane nogama ne dodirujete pod. Na svakoj strani zadržite položaj nekoliko sekundi. Ponovite 30 puta.

- "Magareći udarac"

Početni položaj: Kleknite u pseći položaj, sa dlanovima na podu u ravni s ramenima.

Izvođenje vežbe: Podignite levu nogu uvis savijenu u kolenu. Kad je noga u vazduhu, izvedite brzi "šut" uvis, koristeći za to mišić zadnjice. Vodite računa da kukovi ostanu u istom položaju. Ponovite po 20 puta za svaku nogu.

 

Izvor: Stil.rs
Foto: Arhiva

 

 

 

 

 

 

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Petak
04:30  Rano jutro
06:45  Dobro jutro Srbijo
11:30  Parovi - Jutarnja kafica
11:55  Vesti
12:00  Parovi - Jutarnja kafica
12:55  Vesti
13:05  Parovi - Jutarnja kafica
13:55  Vesti
14:05  Parovi - Jutarnja kafica
14:45  Serija: Suze moje sestre
15:30  Posle ručka
17:30  Telemaster
18:10  Kviz: Naslovna strana
18:30  Glamur
19:00  Upoznajte parove
21:00  Kviz: Soba sreće
22:00  Parovi - Vruća stolica
02:30  Parovi - Live