FITNES PRIPREMA ZA LETO: Lako do savršenih butina!

Pre svega, velika je korist od kardio vežbi. Možete smanjiti obim butina kardio vežbama, jer one utiču na to da vam se telo kreće. Morate da sagorite kalorije brzo i u velikim količinama. Oko 60 minuta kardio vežbi, pet puta nedeljno, osiguraće fit figuru. Samo je važno da sve vreme radite nogama.

Zatim, hodajte uzbrdo. Dok hodate vaše noge će biti u pokretu, mišići će se tonirati i zategnuti. Na uzbrdici ćete sagoreti više kalorija, pa zato sledeći put kad odlučite da idete u šetnju birajte brdovite krajeve, po kojima ćete se penjati najmanje pola sata.

Idite na jogu ili pilates. Dok kardio vežbe smanjuju težinu, joga i pilates izgrađuju mišiće na unutrašnjoj i spoljašnjoj strani butina, jer su mnoge vežbe fokusirane na donje telo i snagu u leđima.

Ne preskačite doručak. Pojačajte svoj metabolizam od ranog jutra, a u toku dana samo uzmite užinu. Izbegavajte obimne obroke. Jedite proteine i složene ugljene hidrate, a zatim idite na jutarnji kardio. Izgubićete masti i izgraditi mišiće, dok će vam ugljeni hidrati dati energiju.

I, naravno, pijte mnogo vode. Umesto gaziranih sokova birajte vodu. Ona nema kalorija, hidrira vaše telo i čisti organizam od otrova i toksina. Pored vode, uzmite i malo mleka zbog kalcijuma. Dan završite šoljom čaja.

Happytv.tv
Foto: Ilustracija/Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnjakafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
21:00  Goli život  
23:00  Parovi - Live  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro