parovi prijava happy zvezda prijava kviz

RAZMRDAJTE SE: Petominutne pilates vežbe idealne za žene koje dugo sede!

 

 

Prekomerno sedenje nije zdravo i povećava rizik od dobijanja raznih bolesti, od dijabetesa do demencije. Kretanje organizma je bitno kako bi se pokrenula cirkulacija, održala kondicija i razvili mišići.

Magazin Women's Health objavio je četiri pilates vežbe koje će za samo pet minuta pomoći vašem organizmu da se oporavi.

 

Vežbe za kičmu

Sedite i raširite noge malo šire od vaših kukova. Ruke raširite ravno. Okrećite gornji deo tela na levu i desnu stranu dodirujući leđa. Uradite vežbu po tri puta.


Makazice

Lezite na leđa, podignite jednu nogu i uhvatite rukama zglob, dok drugu držite ravno ispruženu. Podižite glavu, vrat i ramena prema gore, da budete što bliže nozi. Uradite vježbu po dva puta s obje noge. 

 

Istezanje

Sedite raširenih nogu i ruku. Levom rukom dodirujte desno stopalo tako da vam karlica bude na podu, a vaš grudni koš raširen koliko god je moguće. Uradite isto sa suprotnom nogom i rukom. Bitno je da ovu vežbu ne radite naglo kako se ne biste povredili.

 

Sirena

Sedite u poziciju Z tako da je jedna noga ispred, a druga iza vas. Podignite jednu ruku, udahnite duboko i nagnite je na suprotnu stranu preko glave. Pokušajte da se ne savijate. Vratite se u početnu poziciju i isto uradite drugom rukom.

 

 

Izvor: Klix
Foto: Arhiva

Preporučene vesti



Podeli novost