DA LI STE ZNALI: Na koje sve grupe mišića utiču sklekovi?

 

Sklekovi utiču na mnogo veći deo tela, ne samo na ruke.

Ukoliko ste početnik u vežbanju, svakako ćete uključiti sklekove u svoj trening. Bez obzira na to koliko dugo trenirate, ne bi trebalo da izostavljate muške ili ženske sklekove. Trening bez opterećenja se ne može zamisliti bez sklekova. Bilo da želite samo da održite formu ili ipak da nabacite mišićnu masu, uvek kada radite gornji deo tela, odradite neku seriju sklekova.

Ukoliko je vaš cilj veća mišićna masa, masivniji gornji deo tela i izvajani mišići, radite sklekove do maksimuma, do poslednjeg atoma snage. Napravite malu pauzu i nastavite ponovo koliko možete. Na taj način ćete dovoljno naprezati gornji deo tela.

Ako nemate takav cilj, onda nemojte preterivati nego radite 3 do 4 serije po 10 do 20 sklekova, u zavisnosti od kondicije.

Već smo rekli da sklekovi utiču na ceo gornji deo tela. Pored ruku, tačnije tricepsa, oni oblikuju i mišiće grudi, ali i rameni deo. Sklekovi utiču najpre na triceps (zadnji deo ruke), pa intenzivnim treningom, triceps dobija na punoći i mišići ruke izgledaju znatno veći. Zavisno od vrste sklekova koje radite možete jačati mišiće ramena, ali ne u tolikoj meri kao što je to slučaj sa rukama i grudima.

Međutim, redovnim vežbanjem, svakako ćete postići rezultate.

 

HappyTv.rs
Foto: Pixabay

 

 

 

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnjakafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
22:00  Parovi žurka  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro