parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

BUDITE U TOM FORMI: 6 jutarnjih navika koje ubrzavaju metabolizam!

Stvari koje uradite ujutru mogu da utiču na tok vašeg dana, a mi vam predstavljamo navike koje će se pozitivno odraziti na vaše zdravlje, ubrzati metabolizam i mršavljenje.

Pojedine jutarnje navike mogu da utiču na vašu liniju i mršavljenje tokom dana, time što će ubrzati metabolizam. Svaki ritual nakon buđenja je važan ako želite zgodno telo bez masnih naslaga, pa vam preporučujemo da u svoje jutarnje navike ubacite i sledeće:

UŽIVAJTE U SUNCU (KOLIKO JE TO SAD MOGUĆE)

Istraživanja su dokazala da uživanje u sunčevim zracima može pomoći pri gubitku kilograma. Pitate se kako? Naučnici nam daju odgovor. Jutarnja svetlost pomaže u regulaciji unutrašnjeg sata koji poboljšava san (koji je neophodan za mršavljenje).

Jutarnje sunce sadrži veće količine plave svetlosti, koja ima najjači uticaj na čovekov dnevni ritam. Potrebno je samo 20-30 minuta izlaganja jutarnjem suncu između 8 sati ujutro do 12 sati kako bi se iskoristili zdravstvene pogodnosti jutarnjeg sunca. I naravno, jako je bitno da se dobro naspavate i budete odmorni, tako će vaš organizam biti odmoran i samim tim organizam neće tražiti puno hrane.

POPRAVITE SVOJE RASPOLOŽENJE

Pozitivno razmišljanje je ključna strategija kada je u pitanju mršavljenje. Pokušajte promeniti način na koji reagujete na svakodnevne probleme.

U užurbanom načinu života učimo da verujemo u negativne stvari, a pozitivne jednostavno propuštamo. Na to imaju uticaj i kultura i način odrastanja. Pozitivno razmišljanje deluje blagotvorno na um i telo.

Umesto što pokušavate popraviti svoje raspoloženje hranom, i to najčešće nezdravom, započnite jutro sa pozitivnim mislima. Iskoristite nekoliko minuta na početku svakog dana, mirno sednite i usredstredite se na ritam daha i očistite um od negativnih misli.

PROMENITE NAČIN PUTOVANJA NA POSAO

Vožnja automobilom na posao je možda najpraktičnija, ali ta opcija ipak nije najbolja za vašu liniju. Istraživanja pokazuju da ljudi koji hodaju, voze bicikl ili putuju javnim prevozom na posao imaju niže vrednosti indeksa telesne mase od onih koji na posao dolaze automobilima. Zanimljivo je da je istraživanje pokazalo da čak hodanje do najbliže autobuske ili železničke stanice može biti vrlo korisno.

DORUČAK BOGAT PROTEINIMA

Već je dobro poznato kako je doručak najvažniji obrok dana i vrlo važan pri mršavljenju, ali je manje poznato da treba uključivati zdravu dozu proteina kako bi bili uspešni u gubljenju kilograma. Oni koji redovno koriste proteine manje su gladni tokom dana i manje jedu.

Hrana bogata proteinima se duže vari i podstiče telo na lučenje peptidnog hormon YY, koji pomaže u povećanju osećaja sitosti.

JUTARNJI TRENING

Vežbe su uvek korisne, u bilo koje doba dana, ali vežbanje ujutru je vrlo korisno, jer podstiče vaš metabolizam da radi ceo dan, što su potvrdila istraživanja. Naime, rezultati istraživanja su pokazali da osobe koje vežbaju ujutru, tokom dana imaju slabiji apetit.

UJUTRU PRIPREMITE HRANU KOJU ĆETE PONETI NA POSAO

Ukoliko ponesete hranu od kuće najlakše ćete izbeći konzumiranje slatkiša, grickalica i nezdrave hrane kada vas uhvati glad na poslu. Zato je bolje da pripremite kod kuće zdravi obrok koji će vam biti dovoljan za ceo dan.

Tako, ne samo da ćete uštedeti novac nego ćete i sačuvati zdravlje i liniju. Istraživanja pokazuju kako osobe koje nose ručak od kuće imaju nižu telesnu masu u poređenju sa osobama koje jedu gotovu hranu.

 

 

Izvor: koletiv.me
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost