parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

REŠITE SE UPALE MIŠIĆA: Ove namirice će vam ublažiti bol posle treninga!

Iako baš tada morate biti najistrajniji u vežbanju, postoje namirnice koje vam mogu pomoći i ublažiti bol koji osećate u mišićima nakon napornog treninga.

Tart trešnje

Jedno istraživanje navodi da se onima koji piju sok od tart trešanja sedam uzastopnih dana pre intenzivnog treninga trčanja može smanjiti bol mišića nakon vežbanja.

Đumbir

Đumbir je jedna od biljaka koja ima antiupalna svojstva, a može se pripremiti na više načina. Možete napraviti čaj ili ga dodati u zdrave kolačiće, jesti s medom.

Kafa

Kofein u kafi zapravo može smanjiti bol nakon i povrede mišića posle treninga.

Losos

Losos ne samo što je odličan izvor proteina, sadrži i mnogo omega tri masnih kiselina, koje dokazano smanjuju artistički bol, pogotovo u vratu i leđima.

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Twitter/Aktivni.si‏

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

                   Nedelja 

04:30 Rano jutro
06:45 Dobro jutro Srbijo
08:45 TOP - SHOP
09:00 Bolja zemlja
10:40 TOP - SHOP
11:00 FILM
11:55 Vesti
12:05 FILM
12:55 Vesti
13:05 Pazi Paparazzo
14:00 Letnji kamp - Live
16:00 Posle ručka
17:30 Telemaster
18:10 Glamur
18:35 Upoznajte Parove
22:00 Letnji kamp - Live
02:30 Letnji kamp - Live