REŠITE SE UPALE MIŠIĆA: Ove namirice će vam ublažiti bol posle treninga!

Iako baš tada morate biti najistrajniji u vežbanju, postoje namirnice koje vam mogu pomoći i ublažiti bol koji osećate u mišićima nakon napornog treninga.

Tart trešnje

Jedno istraživanje navodi da se onima koji piju sok od tart trešanja sedam uzastopnih dana pre intenzivnog treninga trčanja može smanjiti bol mišića nakon vežbanja.

Đumbir

Đumbir je jedna od biljaka koja ima antiupalna svojstva, a može se pripremiti na više načina. Možete napraviti čaj ili ga dodati u zdrave kolačiće, jesti s medom.

Kafa

Kofein u kafi zapravo može smanjiti bol nakon i povrede mišića posle treninga.

Losos

Losos ne samo što je odličan izvor proteina, sadrži i mnogo omega tri masnih kiselina, koje dokazano smanjuju artistički bol, pogotovo u vratu i leđima.

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Twitter/Aktivni.si‏

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Ponedeljak
04:30 Rano jutro
06:45 Dobro jutro Srbijo
11:10 TOP SHOP
11:30 Parovi - Jutarnja kafica
11:55 Vesti
12:00 Parovi - Jutarnja kafica
12:55 Vesti
13:05 Parovi - Jutarnja kafica
14:00 Dnevnik
14:30 Posle ručka
16:30 Serija: Suze moje sestre
17:30 Telemaster
18:20 Kviz: Naslovna strana
18:55 Upoznajte Parove
19:55 Bingo
20:30 Upoznajte Parove
21:00 Ćirilica 
23:00 Parovi - Izbor pomoćnika
02:30 Parovi - Live