parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

SAMO ZA POČETNIKE: Znate li šta je razlika između aerobnog i anaerobnog treninga?!

Za sve početnike u vežbanju, prvi susret sa trenerom u nekom fitnes studiju može da bude dosta zbunjujući. Treninzi snage, aerobni i anaerobni treninzi i razlike između rezultata koji se postižu nam možda u početku ne znače mnogo, ali nije dovoljno samo vežbati jer se najbolji rezultati postižu ako ispravno vežbamo.

Anaerobni trening utiče na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma - veći mišići sagorevaju više kalorija i kad miruju.

Anaerobnim treningom određenog mišića (npr. trbušnjaka) taj se mišić može povećati i ojačati, ali se ne može skinuti masno tkivo između kože i tog mišića.

Kod aerobnog treninga telo sagoreva masno tkivo bez obzira na to da li se radi o hodanju, trčanju, vožnji bicikla, plivanju ili nečem sličnom.

Najveći utrošak masti se odvija pri takvom intenzitetu naprezanja kod koga je nivo pulsa oko 65% od maksimalnog (maksimalni puls iznosi 220 umanjeno za broj godina).

Pre nego što počnete da vežbate posavetujte se sa stručnim trenerom šta je to što bi za vas bilo najbolja opcija za vežbanje. Preporuku ćete dobiti u skladu sa svojom fizičkom spremom, godinama, kao i ciljem koji imate.

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Ponedeljak
04:30 Rano jutro
06:45 Dobro jutro Srbijo
11:10 Parovi - Jutarnja kafica
11:40 TOP - SHOP
11:55 Vesti
12:05 Parovi - Jutarnja kafica
12:55 Vesti
13:05 Parovi - Jutarnja kafica
14:00 Parovi - Live
15:30 Posle ručka
17:30 Telemaster
18:30 Kviz: Naslovna strana
19:00 Upoznajte Parove
19:55 Bingo
20:30 Glamur Specijal
21:00 Ćirilica 
23:00 Parovi - Žurka
02:30 Parovi - Live