parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

OTARASITE SE MASNIH NASLAGA: Uz pomoć ovih trikova smršajte brže nego ikad!

 

Samo 10 minuta više značiće mnogo 

Bilo da je u pitanju šetnja, energično obavljanje kućnih poslova, ples, ili bilo koja druga rutina, sagorećete dodatnih 300 kalorija nedeljno, što je oko 3-4 kilograma godišnje. 

Jedite brazilske orahe svaki dan 

Jedan jedini brazilski orah pokriva dnevnu dozu selena, antioksidanta koji igra važnu ulogu u mršavljenju i sprečavanju raka dojke. 

Voda je nezaobilazna 

Osam do deset čaša vode dnevno smanjuje nadimanje, smanjuje apetit i omogućava organizmu da se otarasi toksina. Hidratacija bi takođe mogla da vam pomogne da ostvarite savršenu liniju jer ljudi često mešaju glad sa žeđu. 

Više manjih obroka 

Mali, a česti obroci ubzaće vaš metabolizam i podstaći organizam da brže sagoreva masnoće. Obavezno se potrudite da uključuju povrće i voće. 

I male promene se računaju 

Koristite stepenice, bicikl umesto auta i idite pešice kad god vam se za to ukaže prilika. 

Nemojte isključiti masti iz ishrane 

Jedna od najvećih zabluda kada su dijete u pitanju jeste ona da se treba držati što dalje od masnoća. Jednostavno se opredelite za zdrave izvore masti, poput sveže ceđenih ulja, orašastih plodova, semenja, avokada i maslina. Time ćete, zapravo, ubrzati metabolizam. 

Ne zaboravite na proteine 

Proteini ubrzavaju metabolizam i za njihovo varenje je potrebno više vremena nego za masti ili ugljene hidrate. što znači da će organizam potrošiti više energije za njihovu preradu. Sa povrćem i mahunarkama čine idealnu kombinaciju. 

Jedite više sirove hrane 

Sirova hrana će vas bolje zasititi, a prednost je što zadržava sve nutrijente i što ne sadrži dodatne kalorije u vidu ulja ili masti. 

Pijte sveže ceđene sokove 



Prirodni sokovi hidriraće vaš organizam, pomoći mu da eliminiše toksine i obezbedi mu brojne nutrijente, što će smanjiti osećaj gladi. 

Ne lišavajte sebe sna 

Da li ste znali da je najbolji način da sagorite masnoće – da spavate? Spavanje smanjuje nivo kortizola (hormona stresa) i grelina (hormon koji izaziva osećaj gladi), a povišava nivo leptina (hormon koji izaziva osećaj sitosti). U toku sna se, takođe, luče hormoni koji igraju ulogu u sagorevanju masti i imaju efekat borbe protiv starenja.

 

 

superzena.b92.rs

Foto/arhiva

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost