parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

NE DAJTE SE ZAVARATI: Hranljive namirnice prepune ugljenih hidrata za kojima posežemo kada smo na dijeti!

 

Znate one namirnice, koje su nam omiljene u danima kada vodimo računa o ishrani. To su obično dijetalne zamene grickalica i slatkiša. Međutim, one znaju biti samo obično zavaravanje. Najčešće su te namirnice pune ugljenih hidrata, a efekta u dijeti gotovo da nema.

Ugljeni hidrati gotovo su sinonim za višak kilograma, a pored peciva i slatkiša, oni se kriju i u nekim zdravim namirnicama, koje dakle ne bi trebalo u potpunosti izbaciti iz ishrane, ali bi svakako trebalo da na njih obratite pažnju, jer im vrlo često ustupamo mesto u jelovniku, kada smo na dijeti:

1. Kestenje

30 grama kestena ima oko 15 grama ugljenih hidrata i manje od gram belančevina. S druge strane kestenje sadrži samo trećinu kalorija kao ista količina drugih orašastih plodova, pa je sasvim uredu da povremeno budu vaš izbor za užinu.

2. Suve smokve

Nema sumnje da su smokve pune vlakana, a vredan su izvor bakra, kalijuma, mangana i vitamina B. Ali kada je osušite smokva je takođe veoma bogata ugljenim hidratima. Samo 6 suvih smokvi sadrži više od 30 grama ugljenih hidrata. Ipak, suve smokve imaju i puno pozitivnih svojstava: ne sadrže masti, pa su odličan izbor za međuobrok, samo pazite na veličine porcije.

3. Ražani krekeri

Mnogi ih jedu umesto hleba i misle da su sebi mnogo pomogli, ali to je zabluda. Trideset grama ražinih krekera sadrži oko 23 grama ugljenih hidrata. S obzirom da imaju bogatu hranljivu vrednost, odlučite se za kreker do dva uz obrok, sve preko toga, radiće protiv vas.

4. Keks bez šećera

Keks koji ne sadrži šećer sadrži samo malo manju količinu ugljenih hidrata od zaslađenog keksa – tri čokoladna keksa bez šećera sadrže oko 20 grama ugljenih hidrata, a tri zaslađena keksa sadrže 28 grama.

Dakle, uredu je da ove namirnice s vemena na vreme budu vaš među obrok, ali obratite pažnju na učestalost i količinu ovih namirnica u vašoj ishrani, ako zaista želite da smanjite unos ugljenih hidrata i izgubite koji kilogram.

Srbija danas
Foto: Arhiva 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Utorak
04:30 Rano jutro
06:45 Dobro jutro Srbijo
11:15 Letnji kamp Jutarnja kafica
11:40 TOP - SHOP
11:55 Vesti
12:05 Letnji kamp Jutarnja kafica
12:55 Vesti
13:05 Letnji kamp Jutarnja kafica
14:00 Letnji kamp - Live
15:30 Posle rucka
17:30 Telemaster
18:10 Kviz: Naslovna strana
18:35 Upoznajte Parove
21:00 Provodadžija
22:00 Letnji kamp - Live
02:30 Letnji kamp - Live