parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

FOKUSIRAJTE SE: Ovo je 7 pravih razloga nedostatka koncentracije!

 

Otkrijte na vreme zbog čega nemate dovoljno koncentracije i kako to da rešite.

 

Mislite da ćete zavidan nivo koncentracije dostići jednim energetskim pićem ili dvostrukom dozom kafe, koja će pri tom biti odličan materijal za Instagram fotku, ali posle škljoca kamere shvatite da to ne deluje previše i da je vaš fokus na knjigu, posao ili bilo koje druge aktivnosti vrlo loš. Razmislite, možda vam telo i um zapravo daju signale da im nešto potajno nedostaje

 

Osetljivost ili intolerancija na hranu

Osećate se malaksalo, bezvoljno i konstantno bez energije? Možda je potrebno da počnete sa analiziranjem hrane koju unosite u organizam i fenomenom koji je odskoro zaživeo kod milenijalaca, a to je intolerantnost na određenu hranu. Iako mnogi smatraju da je „od svega pomalo“ pravi recept za zdrav i dug život, mnoga istraživanja pokazuju da određene namirnice mogu loše uticati ne samo na vaš stomak, već i na vašu energiju koja daje informaciju mozgu da niste spremni da se fokusirate na jednu stvar. Uradite svoj test osetljivosti na hranu, koji ništa ne boli, a može biti fenomenalan za vaš ceo organizam.

 

 

Perfekcionizam

Postoji mogućnost da o tome nikada niste razmišljali, ali težnja da sve bude pod konac vaš mozak može dovesti do potpunog ludila. Normalno je da u svemu težite ka savršenstvu, ali je isto tako potpuno OK ako ne bude onako kako ste zamislili.

 

 

Predmenstrualni sindrom

Umirete za slatkišima, nemate volju za seksom, voleli biste da ste sami na svetu, a plakanje je neizostavni deo koji nema veze ni sa kakvom tužnom pesmom, već sa vašim nabujalim hormonima. Šta se tačno tu dešava? Pa nekoliko dana pre menstruacije žene ulaze u period kada njihovi hormoni potpuno luduju, kao što smo sigurni da već znate, zbog čega možete osetiti ozbiljnu vrtoglavicu, depresiju, glavobolju pa i želju za povraćanjem.đ

 

 

 

Loša krvna slika

Nizak nivo gvožđa u organizmu vuče našu kognitivnu inteligenciju zajedno sa njim u propast. Zbog toga, sposobnost da razmišljate, zaključujete i primećujete stvari oko sebe je vrlo mala pa je neophodno da stvar preuzmete u svoje ruke ukoliko ne želite trajnije posledice. Naučnici tvrde da četvoromesečno unošenje namirnica bogatih gvožđem može zaista trajno poboljšati sposobnost fokusiranja.

 

 

 

Vaša „TO DO“ lista

Napravite sopstvenu „TO DO“ listu. Sigurno ćete se osećati bolje, produktivnije i videćete da ste vreme iskoristili na pravi način. Ukoliko radite suprotno, vaš dan u kancelariji, čitaonici ili u obavljanju drugih stvari biće uzaludno potrošen. Zato, kupite omiljeni šareni rokovnik u koji ćete beležiti svoje obaveze, rešavati jedan po jedan zadatak i gledati kako vam koncentracija, a i volja raste.

 

 

 

Sklonite telefon sa stola

Ma šta god pričali, sigurni smo da se barem većina slaže da život u 21. veku nije moguće zamisliti bez pametnog telefona na kojem danas apsolutno sve radimo. Po mnogim psiholozima, prvi korak ka boljoj koncentraciji jeste da udaljite svoj tzv. BFF uređaj od sebe kada želite da budete produktivni. Kada radite, šetate ili pak gledate film, telefon ostavite u torbi. 

 

 

Izvor: cosmopolitan
Foto: Arhiva

Preporučene vesti



Podeli novost