Izvor:
17.03.2017 u 08:01

SEKS BEZ PREMCA: Osetila sam njegov glavić na mokrom čmaru, trljao ga je pa ubacio unutra!

Izdepilirala sam se, pripremila guzu i okupana izmazala erotskim uljem s feromonima. Na golo telo sam obukla čipkastu crvenu haljinu. Bila je skoro skroz providna, uska i toliko kratka da je jedva pokrivala guzu. Dekolte se završavao par milimetara iznad bradavica. Ispod crvene tange sastvaljene samo od traka. Napalila sam se od pogleda u ogledalo. Podigla sam kosu i stavila jarko crveni ruž. Obula sam crvene cipele s visokim štiklama. Miloš je došao po mene, bio je zadovoljan kad je video da sam obukla haljinu koju mi je kupio za ovu priliku. Obećao je da će me upoznati s bračnim parom dugogodišnjih prijatelja, s kojima je delio divne intimne trenutke. Viđali smo se već godinu dana, bio je stariji od mene ali izuzetno potentan. Dok smo se vozili prisećala sam se kako smo počeli.

Upoznali smo se na nekoj koktel proslavi integracije s njegovom firmom u čuvenom beogradskom poslovnom klubu. Ja sam radila kao PR i podrazumevalo se da budem maksimalno angažovana na toj zabavi. Radila sam tek godinu dana, ali sam već na početku shvatila da mi za uspeh nije dovoljno samo visoko obrazovanje. Sa smeškom sam se prisećala kako sam od kafe-kuvarice, preko sekretarice vrlo brzo dospela na sadašnje mesto. Brzo sam skapirala kome treba da popušim i s kim da se pojebem da bih dospela tamo gde treba da pokažem svoje poslovne sposobnosti. Srećom, za mene je seks potreba jednaka disanju, pa mi to nije bilo teško. Oduvek sam volela da se tucam i nikad mi nije bilo dosta. S te strane, uticajni muškarci u firmi su bili lagani zalogaj za mene. A s druge strane vredno sam učila i radila i ubrzo došla do pozicije na kojoj sam se pokazala kao dobra. Direktor je bio gej i veoma zahvalan što sam čuvala sve njegove tajne, dok sam mu bila sekretarica. Bio je oženjen, a svi su mislili da sam mu ja ljubavnica dok me je vodio na poslovna putovanja kao pokriće za svoje susrete s plaćenim dečacima.
Zbog njegove bezbednosti i diskrecije smo uvek odsedali u istom apartmanu. Bilo mu je lakše da izgledamo kao ljubavnici, nego da se pročuje da je gej. Uvek bi iznajmljivao veliki apartman, da bih ja mogla da budem u drugoj prostoriji. Uzdasi i stenjanje su me palili toliko da bih masturbirala slušajući ih. Do jedne večeri kad nisam mogla da izdržim već sam se prišunjala i odškrinula vrata. Bojan, moj direktor, je ležao na leđima s glavom prema vratima tako da sam imala odličan pogled na njegovo vretenasto glatko telo koje se uvijalo od zadovoljstva dok mu prelep mladić lizao jaja i debeli nabrekli kurac. Pička mi se zgrčila napaljena, a mladić mu je sad lagano pušio dok je Bojan strasno uzdisao. Šteta što je gej, pomislila sam zamišljajući tu debelu kitu u sebi, dok su mi nabrekle bradavice probijale providnu mini spavaćicu. Bojan je sad podigao kukove i još raširio noge, a momak mu je lizao čmar. Podigao je pogled i video me kako buljim u njih. Stavila sam prst na usta pokazujući mu da ćuti. Namignuo mi je i nastavio da gura jezik Bojanu u čmar, dok je on uvijao kukovima i tiho stenjao. Mladić se podigao i navukao kondom na svoj dugački tvrdi kurac. Istisnuo je lubrikant po njemu i počeo da gura kurac u Bojanovu guzu sasvim lagano. Pička mi je curnula dok sam gledala kako se Bojanu s glavića sliva sluzava kapljica. Mladić ga je lagano jebao gledajući me pravo u oči. Podigla sam spavaćicu, spustila ruku na mokru pičku i počela da je trljam lagano. Toliko sam se napalila da mi je već curilo između prstiju. Bojan je visoko podigao kukove dok ga je momak sad žestoko jebao nabijajući mu ceo kurac. Njegva debela kita je poskakivala i udarala ga po stomaku. Sad sam se i ja brže trljala prenapaljena. Bojan je izvio kukove u vis i uz glasan uzdah počeo da prska spermu po stomaku. Nisam mogla da izdržim, zastenjala sam glasno dok mi se pička grčila u orgazmu i prskala na pod. Bojan je okrenuo glavu i video me. Ubrzo je i momak svršio grčeći se u Bojanovoj guzi. „Voajerko, jel’ ti bilo lepo?”, pitao je Bojan smejući se… Svaki sledeći put bi angažovao biseksualnog momka, tako da smo oboje bili zadovoljeni. Čak smo počeli da spavamo u istom krevetu. Postali smo najbolje drugarice. Mene je sve to zabavljalo, a na tračeve koji su nas pratili nisam obraćala pažnju. Ja sam svoj cilj ostvarila.

Par nedelja pre ove zabave sam unapređena u PR-a kompanije. Iz razmišljanja me je trgao glas muškarca koji se stvorio ispred mene. Bio je visok, odlično građen, srednjih godina koje su odavale poneke sede u kosi. Prepoznala sam ga sa slika i široko se osmehnula pruživši ruku da se predstavim. Pružio mi je čašu sa šampanjcem i rekao da je očaran, klizeći pogledom niz moj dekolte. Na sebi sam imala dugačku crnu haljinu s dubokim dekolteom i golim leđima. Bila je uska preko kukova i ocrtavala liniju tange iznad guze. Ispod kukova se lagano širila sa dubokim šlicom duž noge koji se završavao na ivici čipke samodržećih čarapa. Cipele s vratolomnim štiklama. Nasmešila sam se i zabacila kosu unazad. Gledala sam ga pravo u oči dok je njegov pogled bežao ka mojim napetim bradavicama koje su se ocrtavale ispod haljine. Zvao se Miloš i bio direktor kompanije s kojom smo sarađivali, ali ga nikad nisam zvanično upoznala. Prišao nam je Bojan i Miloš mu je rekao da mu je tek sad jasno zašto me je krio od njega, praveći aluziju na tračeve koji su nas pratili. Nasmejali smo se svo troje, znala sam da su oni odlični prijatelji još dok nisu bili oženjeni i da sve znaju jedan o drugom. Bend je počeo da svira i Miloš me je poveo za ruku do podijuma. Dok smo plesali osetila sam njegov dah, a ubrzo i vrh jezika koji je skriven mojom kosom klizio uz vrat. Bradavice su mi se odmah stvrdle. Osetila sam na donjem delu stomaka njegov napeti kurac i pička je počela da mi pulsira. Šaputao mi je da sam veoma jebozovna i da me baš želi. Utom je prišao Bojan i rekao da mora da održi reputaciju. Nasmejali smo se svi i sad sam plesala s njim. „Baš si se naložila“, šaputao mi je na uvo, „vrela si“. Rekla sam mu da bih mu pojebala prijatelja tu pred svima.
Kad se završila pesma krenula sam na terasu da se ohladim i zapalim cigaretu. U jednom trenutku sam osetila usne na leđima. Trgla sam se i okrenula, Miloš je palio cigaretu. Bili smo sami na terasi, pomerio mi je rukom tkaninu s dekoltea i prešao vrhovima prstiju preko bradavice. Napaljeno sam uzdahnula, a on mi je milovao sise kroz rastvoreni dekolte, stvrdnute bradavice su me golicavo palile. Ugasio je cigaretu i primakao se da me poljubi. Jezici su nam se preplitali, rukama mi je stegao guzu i privukao uz sebe. Osetila sam da mu se kurac stvrdnuo i počela da se trljam o njega. Pička mi je curkala koliko sam se napalila. Terasa je bila ogromna sa stepeništem koje je vodilo u dvorište vile. Uhvatio me je za ruku i poveo niz stepenice. Odmah ispod me je naslonio uz zid povukao mi haljinu na gore, šlic se rastvorio i podigao mi je tu nogu oko svog struka. Raskopčao je šlic i počeo da me trlja glatkim mokrim glavićem pored ivice tangi. Pomerio ih je u stranu i lagano gurao vreli tvrdi kurac u moju prenapaljenu mokru pičku. Gurnuo mi je jezik duboko u usta da priguši moje stenjanje. Jebao me je lagano pa ubrzavao dok se moja pička grčila i curila. Počela sam da se tresem na ivici orgazma kad se negde iznad nas začuo Bojanov glas. Silazio je niz stepenice i pijanim glasom nas dozivao i govorio da zna da se jebemo negde u žbunju. Nismo izdržali i nasmejali smo se glasno. Prišao nam je, ja sam već spustila nogu i povlačila haljinu.
– Šta se pokrivaš, već sam ti sto puta video pičku – rekao je, „Gore je dosadno, došao sam da vas gledam“. Miloš me je okrenuo, podigao mi haljinu, a ja sam izbacila guzu. Stiskao mi je tvrde bradavice dok me je jebao žestoko od pozadi. Stisla sam usne da ne stenjem glasno. Pored nas je Bojan pušio cigarilos i drkao gledajući u Miloša. To me je raspalilo još više i počela sam da se grčim svršavajući. Miloš je naglo izvukao kurac i ja sam počela da prskam po betonu. A onda je na moje iznenađenje Bojan čučnuo ispred njega, obuhvatio mu kurac usnama i usisao u usta. Miloš se cimao svršavajući Bojanu u usta, a ja sam opet prsnula na beton napaljena scenom. Miloš mi je kasnije ispričao da su eksperimentisali kao tinejdžeri i razišli se u opredeljenjima. Ali je ostalo to nešto između njih, jednostavno je voleo da mu Bojan povremeno popuši kurac. Čak i kad su se oženili i nastavili porodično da se druže.
Miloš i ja smo nastavili da se viđamo. Iznajmio je veliki apartman u centru gde smo se sastajali minimum jednom nedeljno. Jebali smo se kao životinje, do poslednjeg atoma snage. Redovno je trenirao i bio u fantastičnoj formi. Volela sam njegovo mišićavo telo i prelepi uvek glatko depiliran kurac. Lizala bih ga dugo uživajući u svakom njegovom milimetru i njegovim uzdasima. Nekad bi nam se pridružio neko od njegovih prijatelja. Voleo je da gleda dok se jebem s nekim drugim. A ja sam volela dva kurca u sebi.

Tako se jedno veče pojavio i Bojan s prelepim mladićem. Na ogromnom krevetu u spavaćoj sobi apartmana smo se jebali Miloš i ja, a pored nas njih dvojica. Bojan nikad pre nije bio toliko napaljen. Miloš me je jebao od pozadi lagano, bila sam okrenuta tako da mogu da gledam. Bojan je ležao na leđima raširenih nogu, a lepotan je gurao svoj dugački kurac u njegovo raspaljeno dupe. Kurac mu je poskakivao ukrućen kad je mali ubrzao. Stenjao je i cičao. Osetila sam da je i Miloša to napalilo, ubrzao je i divljački se zabijao u moju mokru pičku. Sad sam i ja cičala prenapaljena. Bojan i ja smo se pogledali i gotovo istovremeno je poleteo u vis mlaz njegove sperme kad sam i ja podigla dupe izbacivši Milošev kurac s orgazmičnim mlazom iz pičke. Mali je ustao, skinuo kondom i otišao pod tuš. Miloš me okrenuo na bok ka Bojanu, podigao mi jednu nogu, gurnuo mi kurac i počeo lagano da meša u meni. Bojan se okrenuo ka nama i rukom milovao Miloševa jaja između mojih nogu. Miloš je zadovoljno stenjao, a Bojanovi prsti su povremeno dodirivali i moj klitoris. Napalila sam se neviđeno i počela da mešam stenjući i trljajući se o njegove prste. Mali je izašao iz kupatila s još uvek dignutim kurcem i popeo se na krevet, pomerio Bojanovu ruku i legao između nas. Počeo je da liže Miloševa jaja i moj klitoris istovremeno. Miloš se zabio do kraja i nije s pomerao, osetila sam da mu kurac pulsira u meni. Ja sam odlepila od uzbuđenja dok je mali palacao jezikom po mom klitorisu. Pička je počela da mi se grči i dugo sam svršavala natapajući Miloševa jaja i krevet.
Mali je stavio kondom i povukao me na sebe. Opkoračila sam ga i nabila se na njegov tvrdi kurac. Štipao mi je ukrućene bradavice dok sam se ja divljački nabijala. Čula sam da Miloš stenje i pogledala u stranu. Ležao je na leđima a Bojan je klečao između njegovih nogu i lizao mu mokar kurac. „Mmmmmm, pa ukusna ti je pička“, rekao je, pa ga uvukao u usta celog. Mali me je povukao i obgrlio rukama čvrsto me pribivši uz sebe. Sad se brzo zabijao u moju raspaljenu pičku. Prskala sam vrišteći a on nije prestajao. Tresao me snažan orgazam bez kraja, pička se grčila i prskala pod udarcima njegove vrele tvrde kite. Stao je i okrenuo me prema njima. Miloš je napaljeno gledao u nas i glasno stenjao. Bojanov debeli kurac se ponovo ukrutio a iz glavića se teglila bala. Mali me je povukao za kukove i podigao mi guzu u vis. Osetila sam njegov glavić na mokrom čmaru. Trljao ga je malo i počeo da gura unutra.
Već raširena i mokra od žestokog orgazma, guza ga je primila bez problema. Kad je ušao do kraja zastao je, a ja sam počela da mešam i da ga stiskam. Sad je on zastenjao a ja sam počela da se krećem napred-nazad nabijajući mu se na kurac trljajući se mokrom pičkom o njegova jaja. Glasnije je stenjao, pa je počeo žestoko i brzo da se nabija. Ja sam počela da vrištim dok mi se čmar orgazmično grčio. Miloš me je uhvatio za ruku i stegao. Gledali smo se pravo u oči kad je mali zaurlao zabivši mi kurac do kraja svršavajući. Pička mi je prskala dok sam se cela tresla u ekstazi, a Miloš je grčeći se počeo da puni spermom Bojanova usta. Bojan je zadovoljno mumlao i gutao, a iz ukrućenog kurca mu je pokuljala sperma na krevet. Dugo smo posle ležali umazani i iscrpljeni. „Gde si ti odlutala?“ trgao me Milošev glas. „Divno ti stoji haljina“, rekao je dok mi je prelazio rukom preko sisa i stomaka. Bradavice su se stvrdle i izvirile iz dekoltea. „Biće nam super večeras, videćeš. “ Više puta mi je prepričavao svoja svingerska iskustva i ja sam baš želela da probam to s njim. Ložila me je pomisao da se gledamo dok se jebemo s drugim parom, a da nisu pederi. Obećao mi je da će mi ispuniti želju i sad smo krenuli kod njegovih prijatelja svingera, kao poklon za godišnjicu.

Kad smo stigli, domaćin od svojih pedesetak godina, veoma zgodan me je poljubio u obraz i poveo nas u veliki dnevni boravak gde su već sedela dva para i njegova supruga. Ustala je da se pozdravimo, poljubila me je u obraz i pohvalila moju haljinu. Ona je bila u crnoj mini haljini od guste mreže ispod koje su se providele gole sise i pička. Druge dve žene sve bile u kratkim haljinama s otvorima na sisama. Ovlažila sam. Dobili smo piće i uključili se u priču. Prepričavali su doživljaje iz raznih evropskih klubova gde su orgijali kad su bili mlađi. Pička je počela da mi pulsira napaljeno. Miloš me je zagrlio i počeo da mi miluje sise preko haljine da me opusti. Žena koja je sedela s druge strane mi je povukla haljinu i počela da mi liže ukrućenu bradavicu. Miloš mi je raširio noge i milovao napaljenu pičku. Prišla mu je domaćica, raskopčala pantalone i počela da mu puši. Napaljeno sam gledala kako mu se kita ukrućuje u njenim ustima. Njen muž je sad podigao haljinu i lizao pičku ženi pored mene, a meni je milovao unutrašnju stranu butine.
Polako su svi počeli da ustaju, skidaju se i odlaze u drugu prostoriju. Žena pored mene je stenjala i mešala na domaćinovom jeziku. Domaćica je ustala svukla mi haljinu i tange, a zatim i svoju. Povela me je u susednu prostoriju u kojoj je bio ogroman okrugli krevet na sredini. Na njemu su se dva para već jebala, čulo se šljapkanje i stenjanje. Pička mi se nekontrolisano zgrčila i procurio mi je mlaz niz noge. Domaćica me je lagano gurnula da legnem između njih. Raširila mi je noge i počela da mi liže mokru pičku. Njen muž me je opkoračio i ugurao mi kurac u usta. Mešala sam napaljeno na njenom jeziku i gutala tvrdi kurac. Ona se izmakla, a on je izvukao balavi kurac iz mojih usta i gurnuo mi ga u napaljenu mokru pičku. Osetila sam jezik kako mi palaca po klitorisu dok mi se debeli kurac zabada u pičku. Žena me je lizala, dok se Miloš snažno zabijao u nju od pozadi. Gledali smo se u oči i ja sam napaljeno počela da se grčim u orgazmu. Domaćin je izvukao kurac i okrenuo me da mu klečeći pušim. Podigla sam guzu kad sam osetila sam kako mi nečiji kurac ulazi od pozadi u pičku i stresla se od naleta strasti između dva tvrda kurca. Ritmično su me jebali u usta i pičku dok opet nisam počela da se tresem u orgazmu. Spustila sam se na krevet, okrenula i gledala Miloša koji je sad ležao pored a dve žene su mu lizale napeti kurac i jaja. A onda ga je jedna opkoračila i počela da se nabija na njegov prelepi kurac dahćući i stenjući od zadovoljstva. Druga je dopuzala do mene i raširila noge ispred mog lica. Lizala sam joj nabrekli crveni klitoris dok je uvijala kukovima. Osećala sam na sebi dodire vrelih tela koja su se sudarala s mojim, žena je počela da se grči i svršava na mom jeziku. A onda su me nečije ruke podigle i izmakle u stranu, gledala sam kako debeli domaćinov kurac nestaje u njoj. Muškarac me je povukao na sebe i sad sam se nabijala na njegov kurac gledajući oko sebe u oznojena isprepletana tela. Čulo se šljapkanje, dahtanje, stenjanje, tela su se talasala i grčila. Napaljena prizorom i mokra skroz sam se podigla i naslonila njegov glavić na moj čmar. Lagano sam klizila, čmar se širio dok sam se nabijala do kraja. On je glasno zastenjao kad sam počela da se krećem i stiskam mu kurac. Izvila sam se unazad i brže se nabijala dok mi je iz pičke curilo po njemu. Zaurlao je i počeo da se cima puneći mi guzu spermom. Podigla sam se i osetila kako me nečije ruke nose i hvataju za guzu, šireći je. Osetila sam kako klizim čmarom niz nečiji kurac, bila sam mu okrenuta leđima. Izvila sam se unazad i napaljeno mešala dok mi je sisata plavuša lizala mokru pičku. Zatresla sam se u snažnom orgazmu, ona se izmakla i sad je domaćin prišao, opkoračio me i gurnuo svoj debeli kurac u moju raspaljenu pičku. Mešala sam s oba kurca u sebi, usijala sam se od uzbuđenja i ubrzo počela da se tresem u razornom orgazmu dok su me njih dvojica žestoko jebali. Vrištala sam u ekstazi kad je kurac u mojoj guzi počeo da se grči puneći je spremom. Domaćin je izvukao svoj debeli i gurnuo ga plavuši u usta i uz urlik počeo da svršava. Ona je gutala njegovu spermu mumlajući.

Ležala sam iscrpljena na boku i gledala kako domaćica poskakuje na Miloševom kurcu, dok mu iznad glave brineta meša na jeziku, svršavajući uz trzaje celim telom. Pored njih je još jedan muškarac klečao i glasno uzdisao dok su mu dve žene skupljale ostatke sperme s kurca koji je još uvek poskakivao. Pička mi je curila, ali nisam imala snage da se pomerim. Domaćica je svršavala vrišteći i mešajući na Miloševom kurcu. On je zaurlao, podigao je i isprskao joj pičku. Dugo smo tako ležali isprepletani i ulepljeni. Kad smo se istuširali i krenuli, Miloš je rekao da je neverovatno uživao gledajući me kako sam podivljala među svim onim golim telima.

Seks centrala
Foto: Arhiva

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter