DA LI STE VI STIGLI DA PROBATE CoD? 24 sata od izlaska igre, igrači na nju potrošili već preko dva miliona dolara u mikrotransakcijama!

 

Ovog oktobra oči Call of Duty fanova su uprte u Modern Warfare, koji izlazi kroz nekoliko nedelja, ali to nije jedina CoD igra koju smo dobili u ovom mesecu.

CoD je konačno stigao i na naše mobilne telefone juče, i prema prvim reakcijama fanova, u pitanju je zapravo veoma zabavna igra. U pitanju je f2p naslov, koji između ostalog sadrži i Battle Royale mod igranja.

Prema prvim podacima, nakon 24 sata od izlaska igre nju je već preuzelo više 20 miliona ljudi, a do sada su igrači na nju potrošili već preko dva miliona dolara u mikrotransakcijama.

Kako kaže kompanija Sensor Tower, koja prati ovu statistiku, najveći broj igrača dolazi iz Indije, čak 14 odsto, što i ne čudi, jer je u Indiji mobilno igranje veoma popularno, pogotovo PUBG Mobile koji je tamo pravi pravcati esport. Na drugom mestu po broju igrača se nalazi SAD, sa 9 odsto.

Igra ima sve predispozicije da postane veoma popularna, kako za one igrače koji ne mogu da kupe svake godine punokrvni CoD naslov, tako i za one koji nemaju jake mašine/konzole za isti, odnosno u pravo tržišta jugoistočne Azije. Malo je poznato da je i samu igru zapravo napravio kineski gigant Tencent.

 

Izvor: B92
Foto: Wikipedia/Printscreen

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost