ODLIČNA FORMA TRENINGA: Kako da zamenite trčanje brzim hodanjem?

 

Trčanje je odlična forma treninga koju fitnes treneri često preporučuju, ali ono nije potpuno neophodno. Sličan kardio trening možete obaviti i ako hodate, jer se neki oblici hodanja smatraju dobrim načinom za sagorevanje kalorija.

Ukoliko želite da zamenite trčanje hodanjem, obratite pažnju na ritam hodanja. U početku pokušajte da hodate dva do pet puta nedeljno, obratite pažnju na svoju formu i prilagođavajte se njoj. Ukoliko ste već veoma aktivni, možete praktikovati hodanje pet i više puta sedmično.

Hodajte brzim, a ne ležernim tempom, ukoliko želite rezultate. Vreme je jako bitan faktor u ovoj formi treninga, te ne smete da se forsirate, ali u isto vreme ne smete ni da hodate previše laganim tempom.

Važno je znati da je potrebno da se pre treninga uvek dobro zagrejete, a nakon njega istegnete i pustite mišiće da se ohlade. Zagrevanjem ćete svoje telo pripremiti za napore koji slede, a istezanje će sprečiti upalu mišića i ubrzaće proces oporavka.

Probajte prvih pet minuta da hodate laganim tempom, a zatim nastavite da hodate malo žustrije naredna dva minuta, da bi onda ponovo usporili i hodali usporenim tempom. Praktikujte ovakav tempo dok se ne uhodate, te ga lagano prilagođavajte i ubrzavajte po potrebi.

Happytv.tv
Foto: Ilustracija/Pixabay.com

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Četvrtak
04:30  Rano jutro  
06.45  Dobro jutro Srbijo  
11:30  Parovi - Jutarnja kafica  
11:55  Vesti  
12:05  Parovi - Jutarnjakafica  
12:55  Vesti  
13:05  Parovi - Jutarnja kafica  
13:55  Vesti  
14:05  Serija: Kazna  
15:15  Posle ručka  
17:30  Telemaster  
18:10  Serija: Kazna  
19:00  Upoznajte Parove  
22:00  Parovi žurka  
02:30  Parovi - Noćobdije  
04:30  Rano jutro