parovi prijava happy zvezda prijava kviz happy talent šou

ISPROBAJTE: Rešite se stresa uz pomoć ovih 10 hobija!

Užurbani tempo kojim živimo, nažalost nam ne donosi ništa dobro pa bi svakako trebali uložiti malo truda u pronalaženje vremena za neki od hobija, kako bi se osećali bolje i srećnije.

1. Pisanje

Vođenje dnevnika naučno dokazano smanjuje stres i depresiju, te ti pomaže razjasniti misli i osećanja.

2. Baštovanstvo

Idealno je vreme da se počneš baviti ovim hobijem, koji ne samo da utiče pozitivno na tvoje raspoloženje, već te i "snadbeva" hranom, lekovitim biljem i prekrasnim cvećem.

3. Slušanje muzike

Muzika ima smirujući učinak, a samo 30 minuta omiljenih zvukova dnevno, pomaže u snižavanju krvnog pritiska, usporava otkucaje tvog srca te smanjuje stres i anksioznost.

4. Čitanje

Samo 6 minuta čitanja dnevno dovoljno je za smanjivanje stresa, pokazalo je istraživanje sa Univerziteta u Saseksu, ali i za ublažavanje napetosti u mišićima.

5. Pletenje

Vreme je da se rešimo stereotipa kako je pletenje samo za bake. Naime, pletenje ima jednaki učinak kao i meditacija, a uz to imaćeš i jako udobne čarape, kape, šalove itd.

6. Plesanje

Osim što ćeš pokrenuti celo svoje telo, nakon ove aktivnosti osećaćeš se srećnije i smirenije. Broji se i ono kod kuće, u sobi ili kupatilu, dok se spremaš za izlazak.

7. Hodanje

Pod stresom si? Prošetaj se, i tako reši negativnih misli.

8. Bojanje

Iako možda misliš kako je to šala, bojanke za odrasle postaju sve veći hit, i to zato što ova aktivnost dokazano umanjuje anksioznost i zabrinutost.

9. Kuvanje

Ako pletenje nije za tebe, uhvati se kutlače, i isprobaj neki novi recept te se tako reši nakupljenog stresa. Uz to, pozovi prijateljice da ga testiraju te pripremi pravo žensko veče.

10. Kućni ljubimac

Ako imaš mogućnosti za jednog, kućni ljubimci dokazano nas čine srećnijima, ali i odgovornijima te društvenijim. Može li bolje?

 

Izvor: kolektiv.me
Foto: Pixabay

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost