22°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: Happy BSC

REŠILI SU! Sakriće sve LAJKOVE!

Poslednjih dana, Facebook i Instagram nalaze se u centru medijske pažnje zbog odluke da “sakriju” opciju lajkovanja.

U FOKUSU:

PODIGNUTA OPTUŽNICA PROTIV MIROSLAVA ALEKSIĆA

VUČIĆ SA PREDSTAVNICIMA MMF: Predsednik Srbije putem video-linka razgovarao sa Martejnom i saradnicima (FOTO)

NAJNOVIJI KORONA PRESEK: Ohrabruje pad broja zaraženih, ali jedan podatak zabrinjava

RUSIJA PROTERUJE AMERIČKE DIPLOMATE: Proglašeni za nepoželjne osobe!

NOVAK POSLE 9 GODINA POBEDIO U BEOGRADU! Rutinski izbacio Kvona, na redu je srpski derbi!

Eksperiment je započet 2019, ali je kovid kriza promenila prioritete tech giganta. Sada je nastavljen uz jednu važnu promenu – korisnici sami odlučuju hoće li isključiti (popularnu) opciju na svojim i tuđim profilima.

Cilj je smanjiti pritisak na ljude, koji mogu da osete anksioznost, neprijatnost ili upadnu u stanje depresije, ukoliko ne ostvare “dovoljan” broj lajkova na objavama. Reč je o problematičnom trendu, raširenom među mlađom populacijom.

Podeljena javnost

Javnost je podeljena po pitanju eksperimenta, jer veliki broj ljudi prati popularne (trending) teme na ovaj način, prenosi Tech Crunch.

PROČITAJTE JOŠ:

NAJNOVIJE CIFRE: U Srbiji data 3.119.881 doza vakcina , evo koliko je ukupno revakcinisanih

ZNAK ZA UZBUNU! Ove promene na JEZIKU ukazuju na OZBILJNE ZDRAVSTVENE PROBLEME!

UHAPŠEN RAZBOJNIK IZ ŠAPCA: Upao u kuću bračnog para, vezao supružnike i uz pretnju pištoljem im tražio novac

“Najglasniji” su influenseri, pošto od lajkova zavisi njihov uticaj na mrežama, privlačenje pratilaca, oglašivača i poslovnih ugovora.

U eksperimentu učestvuje manji procenat korisnika Instagrama, a kompanija nije precizirala kada će nova opcija biti dostupna globalno.

Facebook će započeti testiranje u narednim nedeljama.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar