Izvor: krilasevera.rs
31.07.2021 u 14:44

EPOHALNO: Ukazalo se SVETLO na drugoj strani CRNE RUPE!

Naučnici prvi put videli svetlost na drugoj strani crne rupe.

Ovakvo otkriće ne samo da deluje teško, već deluje nemoguće, s obzirom na to da crne rupe “jedu” sve što im se približi, uključujući i svetlost.

VAŽNO:

VUČIĆ: Nemačka je jedan od najznačajnijih ekonomskih partnera Srbije, zainteresovani smo za unapređenje ekonomske saradnje

KONTRAUDARI PROTIV INCKA: Republika Srpska usvojila zakone kojima se poništava odredba visokog predstavnika u BiH

Samo u „Vikend jutru“: „Cilj je gašenje Republike Srpske i bilo koje srpske zemlje!“

PUŠIĆ: Za optužnicu protiv Belivuka i ostalih pripadnika te kriminalne grupe, prikupljen je OZBILJAN I OBIMAN MATERIJAL

To je ipak bilo moguće zahvaljujući tome što je u najnovijoj studiji koriscćen nesvakidašnji efekat gde svetlo izbija oko crne rupe, tako da naučnici mogu da vide ono što je sa druge strane.

Otkriće se pojavilo nakon što su naučnici ispitali Iks-zrake koje je u svemir izbacila supermasivna crna rupa koja se nalazi u središtu druge galaksije, na oko 800 miliona svetlosnih godina daleko.

Iks-zraci su imali neobičan šablon – posle svetlih, blještećih Iks-zraka pojavili su se manji, a kasniji su imali različite boje.

Iks-zraci su delovali kao da su usmereni sa druge strane crne rupe, primetio je astrofizičar sa univerziteta Stenford u Kaliforniji Den Vilkins.