28°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: telegraf

MEHANIČAR TUŽIO TESLU I DOBIO ODŠTETU: Rekli su mi da je to smešan problem i da zaboravim

Angel Galtan kao veliki fan vozi Tesline automobile od 2013. godine, a u septembru 2020. je odlučio da kupi Teslu Model 3. Veselje nije dugo trajalo jer je ubrzo nakon preuzimanja uočio niz problema na automobilu.

I dok je mogao da pređe preko očiglednih problema vezanih za sam kvalitet u vreme, dok kompanija Tesla još nije stasala, sada mu je to neprihvatljivo, rekao je nesrećni vlasnik Tesle u intervjuu za El Periodico de España.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

OVO SIGURNO NISTE ZNALI O NIKOLI TESLI: Bogatsvo nije želeo, već je samo hteo da učini svet boljim mestom

Najozbiljnija greška koju je uočio na automobilu je bila loše izveden zavareni spoj koji je popustio. Probleme je našao i na unutašnjim panelima, a automobil je isporučen i s različitim zazorima između pojedinih delova, pa čak i potrošenim brisačima vetrobrana.

- Auto je došao s loše odrađenim varovima na karoseriji. Rekli su mi da je to smešan problem i neka zaboravim. Imao sam opciju da vratim auto putem interneta drugog dana, ali sam propustio rok jer sam bio poslovno sprečen. Onda su mi dali opciju da ga zavare, ali to nisam dozvolio na novom automobilu - rekao je Galtan.

On je zato odlučio da pravdu potraži na sudu. Sud je odlučio da Tesla mora da vrati puni iznos koji je potrošio na kupovinu Modela 3.

Presuda je izrečena na prvostepenom sudu u mestu Fuenlabrade, a radi se o 62.330 evra, koliko Tesla Motors mora da uplati Ángelu Gaitanu.

Upravo toliko je on platio Model 3 Long Range s doplatama.

- Mada je veštak insistirao da procenjeni nedostaci ne ugrožavaju strukturni integritet ili bezbednost vozila, dokazano je da vozilo ne zadovoljava standarde kvaliteta koji se očekuju od prestižne marke kao što je Tesla - stoji u obrazloženju sudske odluke.

U međuvremenu je mehaničar sve svoje probleme objavio na društvenim mrežama, te tako Tesli obezbedio i negativnu reklamu. El Periodico izveštava da u španskoj pravnoj istoriji nema sličnih slučajeva, ali da je u svetu zabeleženo da je jedan vlasnik Tesle dobio sličan slučaj na sudu u Kini.

Ali tu izgleda neće stati. I dok se očekuje žalba Tesle na presudu španski serviser je postao mesto utehe za brojne vlasnike Tesli: "Svake nedelje mi dolaze vlasnici Tesli u Španiji koji imaju iste probleme. Ja ih savetujem kako da se žale i pokrenu prigovor. Neki kvarovi su vrlo ozbiljni i skupi, kaže Galtan.

*Gledajte "Happy" kablovske kanale i to: "Moje happy društvo", "Moj happy život", "Moja happy zemlja" i "Moja happy muzika".

Program se emituje kod kablovskih operatera "IrisTV" i "Supernova", a možete ih pronaći na sledećim kanalima:
"Moje happy društvo" - IrisTV / 171 ; Supernova / 71
"Moj happy život" - IrisTV / 172 ; Supernova / 72
"Moja happy zemlja" - IrisTV / 173 ; Supernova / 73
"Moja happy muzika" - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Tagovi



Nastavite čitanje

Komentari korisnika


Ostavite prvi komentar