12°C

Beograd

FACEBOOK UVODI NOVINE: Želja je da korisnici ovu društvenu mrežu koriste 24 sata!

Dve milijarde korisnika Facebooka prosečno provede oko 50 minuta na ovoj društvenoj mreži, a kako kompanije želi da njeni korisnici i preostalo vreme provode tu, osmislili su novu platformu Facebook Watch.

Watch sadrži originalne i ekskluzivne video serije, od nekoliko značajnih partnera koji obuhvataju medijski pejzaž. Digitalni proizvođači kao što su BuzzFeed i Tastemade prave sadržaje za Facebook.

Ovo se može činii nkao mali korak ako se uzme u obzir koliko je rasprostranjena kompanija, ali ovo je zapravo najveća ambicija Facebooka - da zadrži korisnike na platformi što je više moguće, jer tako više zarađuju.

Watch ima zadatak da postavi Facebook tamo gdje najviše nedostaje, a to je dnevni boravak.

U svojoj srži, Watch je zapravo priznanje Facebooka da su pogrešno procijenili da ljudi najviše vremena provode na internetu, dok ljudi još uvek samo žele da sednu i gledaju nešto sjajno na kauču, u svojoj dnevnoj sobi ili ponekad u pokretu.

Ovim Facebook također ulazi potpuno u medijski biznis naručivanja i plaćanja drugim kompanijama ono što one naprave isključivo za Facebook.

Izvor: Klix
Foto: Arhiva

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar