15°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: brightside.me

IDETE NA RAZGOVOR ZA POSAO! Ovi TRIKOVI će vam pomoći!

Kad idemo na razgovor za posao, često zaboravimo ili ne obraćamo pažnju na neke stvari koje su zapravo jako bitne poslodavcu.

U FOKUSU:

NAJNOVIJI KORONA PRESEK: Preminula 34 pacijenta, 2.384 novozaraženih

VUČIĆ U PONEDELJAK U BRISELU: Sastanak sa najvišim zvaničnicima EU

MRAČNE TAJNE VIKENDICE BELIVUKA: U tajnoj sobi nađena mašina za mlevenje mesa

BEZ ZAKAZIVANJA Fajzer i Sputnjik V vakcinom! Pogledajte spisak SVIH LOKACIJA!

ZAHVALIO SE NARODU CRNE GORE: ''Trudio sam se da budem brz a dobio sam puža''

Naravno, da biste dobili posao potrebno je da kod osobe koja vas intervjuiše ostavite dobar utisak.

Stručnjaci tvrde da poslodavci 90 odsto razgovora za posao zaborave nakon 48 sati, a sve što im ostane jeste utisak o vama.

Ne radi se samo o tome šta ćete odgovoriti poslodavcu na pitanja, već i kako ćete se ponašati.

 

Obratite pažnju na položaj tela

Pre intervjua ispravite leđa, opustite ramena i kičmu podignite bradu ili se jednostavno naslonite na naslon od stolice.

Zauzmite “pozu pobednika”. Na taj način ćete osobi koja vas intervjuiše staviti do znanja da ste sigurni u sebe.

Nanesite prikladnu šminku

Nežna, prirodna šminka je sve što vam treba – bolje je da ne nosite jake tonove kada idete na razgovor za posao.

Nemojte nositi veštačke trepavice. Crveni ruž je prihvatljiv, ali samo pod uslovom da usne izgledaju savršeno i da su jedini akcenat kad je vaš izgled u pitanju.

Bezbojni sjaj za usne ili balzam su pouzdanija opcija.

 

Obavezno zapamtite ime osobe koja vas intervjuiše

Dok se pripremate za razgovor za posao, pored podataka o firmi, pobrinite se da saznate ime osobe sa kojom ćete razgovarati.

Ako niste tačno sigurni kako se zove, ne brinite, ona će se svakako predstaviti na početku razgovora.

Pozivanje osobe po imenu može vam pomoći da uspostavite bolji kontakt sa tom osobom, što vam može pomoći da povećate šanse za posao.

SAZNAJTE I OVO:

ZAŠTITA PODATKA LIČNOSTI: Stanje katastrofalno, curenje video materijala MUP-a

ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE: 43 miliona za prečišćavanje otpadnih voda

NIJE SMENJEN NEGO UNAPREĐEN: Državno veće tužilaca se oglasilo po pitanju Milovanovića!

Istaknite svoja dostignuća

Što su vaši odgovori jasniji, to je bolje. Menadžeri za ljudske resurse preporučuju da koristite “Star metodu” (situacija, zadatak, radnja i rezultat) jer će vam pomoći da ono što ispričate bude jasno sagovorniku.

Razgovarajte o tome na koji način ste vi uticali da kad je rešavanje problema u pitanju. Naravno, nemojte preterivati, ali nemojte biti ni skromni.

 

Budite duhoviti

Ne treba da se plašite da pokažete svoj smisao za humor.

Prema istraživanjima, 79 odsto finansijskih direktora smatra da im smisao za humor njihovih zaposlenih pomaže da se bolje uklope u strukturu firme.

Svakako je bitno da ne preterujete, ali i da pokažete poslodavcu da ste komunikativni. Smejte se i budite ljubazni, ali i oštroumni.

 

Gestikulišite rukama, ali umereno

Nemojte ruke da držite ispod stola ili u džepovima, već ih držite tako da ih sagovornik vidi.

Iskusni poslodavci primećuju kada kandidat slobodno gestikuliše rukama, što im pomaže da iznesu svoje misli i iskažu pozitivan stav.

Otvoreni dlanovi ukazuju na vašu otvorenost, dodirivanje vrhova prstiju ukazuje na vaše samopouzdanje, a kada lupkate prstima o sto znači da ste nervozni.

 

Pregovarajte o plati

Istraživanja pokazuju da 73 odsto poslodavaca očekuje da kandidati pregovaraju o plati tokom procesa zapošljavanja.

Međutim, stručnjaci ne preporučuju da postavljate pitanja o plati tokom prvog intervjua. Ako poslodavac ne pokrene temu o plati, nemojte vi to raditi.

Uvek stavite poslodavcu do znanja da ste fleksibilni i da želite da znate više o poslu i o dužnostima.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar