14°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: HappyBSC

MOJA POHOTNA ŠEFICA Kako se uzdigla, on je ispao iz rupice pa je usledila erupcija

Sa šeficom Valentinom bilo je puno druženja, što intimnih, što "prijateljskih". Šefica Valentina je tražila da se što češće viđamo. Primetio sam da me gleda drugim očima, zaljubljeno, primećivao se taj kristalni pogled. Toliko je postalo očigledno da su i kolege u hotelu počeli da sumnjaju, naročito starije, iskusnije koleginice. Počele su sa dobacivanjem meni:

- Šefica bacila oko na tebe?! Voliš starije a?

Sa osmehom sam pokušavao da sakrijem istinu i da okrenem na šalu:

- Može samo da mašta o meni, ne volim one što mnogo zapovedaju, a i mislim da nije nešto u krevetu…

Tako bi nasmejao koleginice i šalama pokušavao da skrenem pažnju na druge teme.

Baš taj dan kada su mi koleginice prebacile da se šefica loži na mene, Valentina me je čekala u svom apartmanu. Po završetku smene sam uspeo da krišom dođem do trećeg sprata i našeg ljubavnog gnezda. Ona obučena u farmerke i končani džemper je sedela na stolici, čitala neki časopis i pila sok iz staklene čaše.

- Još si obučena?! Kako me to dočekuješ?

Dobacio sam još sa vrata udaljen 3-4 metara od nje. Navikao sam da je ona ili u bade mantilu ili u krevetu pod čaršavom kada ja uđem u apartman. Začudio me je ovaj prizor, zato sam i tako reagovao. Nasmejala se kada je me je čula i prstima mi pokazala da joj priđem dok je ispila gutljaj soka iz čaše.

- Dođi, sedi malo ovde sa mnom, popi malo. Šta si navalio, nije valjda da ti se samo jebe kad me vidiš?

- Pa nije daleko od istine…

Oboje smo se nasmejali na tu moju opasku. Prišao sam joj, poljubio je nežno, pozadi u vrat, podigao da ustane, seo i stavio je meni u krilo.

- Uzmi, popi malo… - ponudila me je sokom iz njene čaše.

Gucnuo sam i zagrcnuo se kada sam osetio da u soku ima votke, pila je đus votku. Nisam očekivao alkohol u čaši i valjda sam jače povukao tako da mi je votka otišla pravo u grlo. Jedva sam dosao sebi od kašlja…

- Pa što mi ne reče, oćeš da umrem ovde - upitah je i onako sa osmehom ali polako ispi još malo iz čaše.

- Pa uzela sam malo da se opustim dok čitam literaturu.

Okrenuh glavu, a na stolu je bio erotski časopis, erotska priča. Setih se da sam joj pričao, dok smo se mazili u pauzi između dva seksa da volim da čitam priče, da se unesem dok čitam, da sam kreiram svoju maštu.

- Zanimljivo je, još je bolje kad se malo opustiš uz dobro piće - rekla je uz osmeh i privukla me sebi i jako poljubila, jezikom rovarila po mojim ustima…

- Ostalo je malo votke unutra, osećam - mumlala je i nastavljala da me ljubi.

Podigao sam je, spustio na krevet i legao preko nje ne prestajući da se ljubimo.

- Utiču ove priče na tebe a? Vidim odma se drugačije ljubiš.

- To je zbog votke, a ne zbog priča, nisam puno pročitala - kako je to rekla stegla me je nogama, uzdigla se, privukla sebi i nastavila da me ljubi..

Polako je otkopčala svoje farmerke, uzela moju ruku i uvukla je u gaće koje su već bile dobro natopljene i prislonila moje prste na već vrelu pičku. Stegla mi je ruku butinama koliko je mogla. Uzdigla se i uz dubok uzdah mi šapnula na uvo:

- A ovako utičete taj časopis i ti na mene, uhhhhhhh…

Malo je popustila pritisak butina i pustila moje prste da šaraju po klitorisu. Spustila je glavu na jastuk i zatvorila oči

Nisam hteo da je odmah pustim da uživa nego sam se odvojio od nje i uspravio se pored kreveta. Otvorila je oči i zamućenog pogleda me posmatrala. Dok sam jednom rukom odkopčavao dugmad na svom džemperu, drugom sam popio na iskap djus votku koja je ostala u čaši. Nasmejala se ali joj se u prigušenoj svetlosti, koju je davala lampa koja je bila na stolu, videlo da joj je pogled i dalje zamućen, da i dalje nije pri sebi.

Oslobodio sam se sve odeće sa sebe i ostao samo u boksericama. Kolenima sam se spustio na krevet i počeo polako njoj da svlačim farmerke. Malo je podigla zadnjicu da mi olakša, a sa farmerkama su zajedno krenule i bele čipkaste gaćice. Njih nisam skinuo, zadržao sam ih da ostanu na njoj. Dok sam joj svlačio farmerke sa članaka ona je sama otkopčala džemper i pojavio se goli stomak i prelepe velike grudi koje jedva čekaju da budu oslobođene iz belog, čipkanostog brushaltera koji je u paru sa gaćicama. Došao sam gore do nje podigao je malo, izvukao ruke iz džempera i izvukao ispod nje.

Ostala je samo u gaćicama i brusu. Ležala je mirno i gledala me pravo u oči, a ja nisam mogao da odolim i izvadio prvo desnu sisu iz brusa i sladio se njom, pa ubrzo i levu sisao, grickao i natopio mojom pljuvačkom…. Sišao sam s’nje, polako je okrenuo na stomak i krenuo da ljubim od vrata po leđima na dole i vraćao se ponovo gore. Otkopčao sam brus i izvukao ispod nje tako da su ogromne sise izletele sa strane. Uvukao sam ruke ispod nje, ugurao ih u njene sise i vrteo bradavice dok sam je ljubio po vratu. Sve glasnije i glasnije je disala. Spustio sam se niže i preko gaćica joj sitno grickao guzove. Jednom rukom sam jedan mesio, a u drugi zabadao nežno zube i ljubio. Drugom rukom sam malo sklonio gaće sa pičke i umočio prste u vrelinu njene unutrašnjosti. Reke su tekle, toliko je bila vlažna da je svaki pokret mog prsta odjekivao sobom…

- Jesi to iz tih tvojih priča naučio? - rekla mi je kroz uzdah i jecaje.

Aha - kratko sam joj odgovorio dok sam joj sada ljubio već zadnji deo butina.

Polako i nežno sam joj svukao gaće koje su većim delom bile mokre, što od njenih sokova, što od mojih poljubaca. Krenuo sam od nožnih članaka da se penjem na gore, preko listova i butina. Što bih više prilazio njenom vodopadu tako je ona sve više podizala guzu na gore i izbacivala napolje. Preskočio sam pičkicu ponovo jezikom nežno prelazo preko uvale u leđima na gore i spuštao se ponovo na dole. Ljubio guzove, sisao, pravio "šljive" po njima, a jednom rukom ponovo počeo da rovarim po pički.

Ovlaš sam jezikom prelazio po unutrašnjosti guzova, prošao na milemetar od čmara i spustio polako jezik u njene sokove. Ona se toliko izdigla da je došla do toga da se oslanja na kolena. Lizao sam je toliko jako da se svaki pokret mog jezika preko njenih usmina čuje, zvuk šljapkanja mog jezika presecao je tišinu u stanu, čak su i njeni uzdasi stali. Zaronila je glavu u jastučnicu i gužvala je. Kako bi jezikom zaronio u njenu pičku tako bi nosem dodirnuo njen čmar.

Počeo sam da joj ližem celu dužinu pičke i u zanosu bi vrhom jezika ovlaš prešao preko dela koji razdvaja pičku i čmar

Prilikom svakog kontakta imao sam osećaj da ona cela podrhti, tako da sam svakim sledećim lizom odlazio sve dalje i dalje da sam počeo da istom slašću prelazim jezikom u jednom zamahu i pičku i čmar. Od njenih sokova sam se ceo umazao, osetio sam da mi je cela faca mokra. Polako sam se pridigao gore, a ona je izvadila glavu iz jastučnice okrenula se i privukla me tik uz svoju facu:

- Svršila sam - rekla je tiho i krenula da me ljubi jako, da me grli pritiska ne odvaja od sebe.

Osetila je sve svoje sokove u svojim ustima. Kao da je to dodatno napalilo pa me je još jače ljubila.

Odvojio sam se posle nekoliko trenutaka od nje i vratio je u pređašnji položaj na stomak. Uzeo sam drugi jastuk i podmetnuo ispod njenog stomaka tako da joj se sada guza izdigla i više se ukazivala njena sada već otekla od mog sisanja pička. Skinuo sam bokserice i seo preko njenih butina. Moj već takođe mokri od svojih sokova glavić sam prislonio na ulaz njene rupe. Blagim pokretima je samo glavić počeo da ulazi. Ta vrelina koju sam osetio unutra me je povukla da ga odmah celog sjurim, nisam mogao da se suzdržim i polako ulazim.

Svaki moj ulaz ona je pratila glasnim izdahom, u ritmu su se čuli odjeci udaranja mojih jaja u njenu pičku i njeni uzdasi. Uspravio sam se, usporio i pogledom pratio kako moj kurac nestaje u njenu unutrašnjost. Kako sam se sve dublje ulazio tako se i njen čmar skupljao i širio. Prizor je bio veličanstven. Nisam mogao da se suzdržim i prislonio sam palac na njen prelep, ružičasti, okrugli otvor. Počeo sam da paralelno kako ulazim kitom dublje u pičku, tako i palcem više pritiskam čmar, sve dok mi vrh palca nije ušao unutra. Tada sam palac mirno držao unutra, a kurcem jače i brže ulazio u nju. Kako bih ušao do kraja tako bi me njen čmar pritegao oko prsta. To me je toliko palilo da sam svom silinom zabijao u nju. Osećao sam da mi sperma nailazi i da ću svršiti. Celo telo je počelo da mi se grči i jeza obuzima. Valjda je to i ona osetila i samo se naglo povukla na gore i odvojila od mene.

- Ne možeš još da svršiš, želim da još uživamo! Daj sad malo ja da ti pokažem šta sam naučila iz priča - prišla me je zagrlila i oborila na leđa tako da sam jedva uspeo da ispravim noge i izvučem ih ispod sebe.

Ljubila me je pa se izdizala iznad mene i nabijala sise na facu tako da sam ih ja grabio rukama i grublje nabijao u usta. Dok sam se igrao njenim sisama, a ona uživala rukom sam je uhvatio oko struka i izdigao se da joj ga stavim u još uvek mokru pičku…Samo se izmakla i nasmejala:

- A ne, ne… ne može još, smiri se malo, svršićeš mi odma - rekla je to sa osmehom i krenula da me ljubi i spušta se.

Jezikom prelazi po mom vratu, grudima pa sve niže… vrhom jezika mi je polako prelazila preko bočnih strana stomaka tako da sam se naježio i svaka mi se dlaka podigla

Spuštala se tako putanjom na kojoj se noge spajaju sa trupom i jezikom došla do jaja. Jednom rukom je uzela kurac i drkala ga polako, a drugom masirala jaja i gledala me pravo u oči. Polako se uzdizala ka meni i sisama prešla preko kurca i jaja, došla do mene i poljubila me, pa ponovo krenula dole i trljala sisama o kurac. Meni se sva krv spustila dole da sam mislio da će mi glavić eksplodirati. Pocrveneo je i naduo se kao pečurka. Uzela ga je ponovo u ruku i gledajući me pravo u oči palcem razmazala preko vrha glavića vodicu koja je izlazila iz njega. Spustila se i jezikom prelazi preko vrha glavica i kao da pokušava da ubaci vrh jezika u rupicu iz koje samo izlazi lepljiva tečnost.

Polako se spušta jezikom do korena kurca, pa se penje gore i ponovo dole. Uzima u usta jedno po jedno jaje, usisava, uvlači toliko da osećam bol, a ona kao da zna šta ja osećam pa tačno stana tu gde ta bol ne prelazi granicu prijatnosti. Ponovo se vraća gore uzima ga u usta i sada ga već uvlači sve dublje. Tačno osećam kada glavićem dolazim do krajnika ili njenih nebca. Sve brže i brže ga uvlači, sklanja ruke sa njega i samo ga ubacuje u usta koliko god može. Počinjem da se uzdižem i pokretima kukova je ja jebem, ona samo malo radi glavom gore dole. Prepustila mi je kontrolu. Sve ja radim, držim joj rukom glavu i nabijam je ali sa granicom, ne želim da joj bude neprijatno. Polako mi sperma nadolazi, a ona ga vadi iz usta, uzme u obe ruke i krene da drka..

- Ajde slobodno - rekla je, stavila ga ponovo u usta i nastavi divljački da puši dok ga jednom rukom drži za koren i drka.

Meni jeza dolazi iz peta, polako se penje gore i osećam kako krećem da joj prskam u usta. Nije ga izvadila, istom silinom je nastavila da puši i drka dok poslednja kap nije izletela iz moje kite. Uzdigla se iznad, jednom rukom pokrila usta i otišla u kupatilo. Tamo je sve ispljunula i oprala se. Pridružio sam joj se posle nekog vremena u tuš kabini, prvo sam ja nju trljao mirišljavom kupkom i mrežom pa ona mene. Kada mi je trljala kurac on se u momentu stvrdnuo i ispravio. Pogledala me je i nasmejala se. Čučnula je i nasapunjanog krenula rukom da drka. U trenutku ga je stavilau usta onako punog pene…

- Pih gorka ova sapunica - zasmejala se i počela da pljuje… privukao sam je sebi i počeo da ljubim strasno, a ona uzdigla nogu i polako se trljala se o moj kurac.

Iznenadi me i isprska me tušom po faci, zakikota se i krenu da izlazi iz kabine. Pri izlazu mi rukom stegne kitu…

- Duguje mi on još - dade mi tuš u ruke i izađe iz kupatila.

Isprao sam svu sapunicu sa sebe i ja uzeo peškir umotao oko struka i izašao za njom. Kita mi se upregla u peškir tako da sam mislio da će ga pocepati. Valentina se glasno nasmejala kada je to videla. Prišao sam joj s’leđa dok je pored ogledala brisala kosu, bila je gola, skinula je peškir sa sebe i krenula da vezuje oko glave. Ljubio sam je po vratu i počeo da stiskam sise. Skinuo sam svoj peškir, ubacio kurac između njenih nogu i pokretima napred nazad trljao glavić o njene usmine. Pritiskala mi je ruke o njene sise, sama stiskala bradavice, a dole ponovo vodopad.

Prijalo joj je to kako moja kita prolazi preko njene pičke pa je nastavila sama da se pomera napred nazad

U jednom trenutku je spustila ruke na stočić ispred ogledala i podigla guzu. Kurac je sam našao ulaz i ceo se sjurio unutra. Krenuo sam svom silinom da ga nabijam, nisam oklevao ni malo, još se nismo ni ohladili od prethodne partije. Gledao sam u ogledalu kako joj se sise pomeraju od siline mog nabijanja, udaraju joj o bradu. Svom svojom težinom sam se naslonio na nju, jednom rukom sam počeo da joj mesim sise, a drugu ispružio između nogu i masirao klitoris. Nije mogla da me izdrži pa se naslonila na stočić, koji se već rasklimao i pretio da će popusti i popadamo svi dole.

Odvojio sam se polako od nje, okrenuo je i podigao na sebe. Odmah me je opkoračila nogama, tačno je znala šta planiram da uradim. Oko struka sam je obuhvatio desnom rukom, a levom ga ubacio u pičku. Ona me je sa obe ruke stegla oko vrata i ljubila koliko je mogla, jezikom mi je pravila dar-mar po ustima. Mislim da je bila van sebe, sama se nabijala koliko je mogla, koliko je imala snage. Trajalo je to njeno nabijanje tako da je ceo apartman odzvanjao od njenih uzdaha. Kada se umorila ja sam je uhvatio ispod nogu i sam je nabacivao na kurac, ulazio sam do kraja. Mislim da ni milimetar nije ostao napolju. Spustili smo se na krevet pomalo isrcpljeni u misionarsku pozu.

Uhvatio sam ritam i jebao bez prestanka, bez usporavanja i ubrzavanja, sve u istom ritmu. Ona me je privukla sebi i zagrila jako, stegla me je i rukama i nogama i svršavala glasno. Toliko me je stegla da sam mislio da želi da uđe u mene. Delovalo je kao da ce ostati bez daha ali nisam prestao da nabijam. Nisam bio ni blizu da svršim, a vidim da se ona dosta umorila. Legao sam preko nje, jednom rukom držao sisu i stiskao bradavicu, a drugom rukom je obuhvatio i mesio guzove. Srednjim prstom sam počeo da je mazim po čmaru i polako pritiskao dok prst nije ušao unutra. Ponovo sam osetio ono stezanje čmara oko prsta, kako nabijem kitu do kraja tako se čmar skupi oko mog prsta. Dodatno me je to napalilo da sam počeo divljački da je nabijam, uvrćem bradavicu, ubacujem prst sve više u dupe i ljubim. Savio sam je kao perecu, skroz smo se isprepletali.

Ta situacija me ja baš napalila da sam osetio da sam blizu da svršim. Nastavio sam još brže, a ponovo je počela jeza da dolazi iz peta i telo da se grči

- Da svršim unutra? - upitao sam je dok nije bilo prekasno.

- Nemoj, izvadi ga - rekla je dok su joj sise udarale u bradu od mog nabijanja.

Kada je došlo do kraja samo sam ga izvadio i krenuo da ga prihvatim, a ona ga je brže bolje uzela u ruku i brzo drkala dok je on prskao po njenom stomaku i sisama. Eksplodirao sam, erupcija sperme je izašla iz mene. Nakon što je i posljednja kap iscurela samo sam se srušio pored nje na krevet. Mantalo mi se u glavi i ona jeza nije prolazila. Ona me je poljubila, ustala, obrisala spermu koliko je mogla peškirom, vratila se u krevet i ugnezdila ispred mene. Ustao sam i ja, nasuo u čašu soka i vodke, uzeo časopis i vratio se krevet pored nje. Popio sam malo djusa, dodao čašu njoj i rekao:

- Da naučimo još po nešto, neće da škodi!