29°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: happyBSC

OBLA POLJAKINJA JE PLATILA CEH Usisavala ga je majstorski i morao sam da joj se odužim žestokim ritmom

Pozdrav. Zovem se Adrian i želim sa vama daa podelim predivan događaj sa jednom prelepom Poljakinjom. Imam 38 godina i muzičar sam amater. Sviram u jednom amaterskom orkestru. Kako imamo tokom godine dosta nastupa, kako u našoj zemlji tako i u inostranstvu. Bili smo pozvani u goste jednog poljskog orkestra da učestvujemo na njihovom festivalu.

Po završetku službenog dela programa i odsviranog koncerta, na red je došao i neslužbeni deo, to jest zabava za sve orkestre. Naravno kod takvih zabava alkohol je uvek u igri. I tako, zabavljajući se i razgovarajući sa kolegama iz drugih orkestara ugledao sam jednog plavog anđela (zapravo u njoj se krio đavo). Imala je dugu plavu kosu, predivne svetlo plave oči, savršeno izvajano telo, predivne i čvrste grudi, a guza je bila lepo zaobljena i čvrsta.

NAJVAŽNIJE DANAS

MINISTAR NEDIMOVIĆ U "DOBRO JUTRO SRBIJO": Ovo je nedeljni plan

ODLUKA KRIZNOG ŠTABA: Evo kako će raditi ŠKOLE ubuduće

VESIĆ NAJAVIO: Beograd će zasijati u novembru

SVEŽ I HLADAN PONEDELJAK: Oblačno, moguća kiša!

Kad su nam se pogledi sreli slatko mi se nasmejala, i odmah sam pao na najlepši osmeh koji sam u životu video. Uzvratio sam joj osmeh i podigao čašu pa joj nazdravio. Nakon nekog vremena prilazi mi pružajući mi ruku i prestavljajući se na engleskom:

- Zdravo, ja sam Katja.

Pružam joj ruku i predstavim se. I tako razgovarajući o svemu i raznim temama prišla mi je i šapnula na uvo:

- Sviđaš mi se i želim te sad!

Dok mi je to govorila, rukom je prešla preko moje butine i lagano počela da prelaziti rukom preko moga kurca lagano ga stiskajući. Zgrabila mi je ruku i povela me kroz masu ljudi i izvela iz šatora u kojem je bila žurka. Kada smo se dovoljno odmakli okrenula se, zagrlila me i počela da me ljubi.

Nisam dugo čekao i rukama sam počeo da istražujem njeno telo dok su nam se jezici pleli. Milovao sam joj predivne grudi i njenu oblu guzu. Otkopčala mi je šlic i spustila se na kolena zajedno sa mojim gaćama i počela da mi puši. Radila je to vrhunski, oblizivala ga od korena pa do glavića, lizala je i usisavala moja jaja, bio sam na sedmom nebu, naglo sam je zaustavio jer sam već bio blizu vrhunca, a i nisam hteo da ispadnem papak koji prerano svršava.

Preuzeo sam inicijativu, postavio sam je na jednu klupicu skinuo njene pantalone i sitne tangice te sam laganim poljupcima preko njenih butina krenuo prema njenom međunožju da bi konačno stigao do pičkice i počeo sam da je ližem kao lud, kao da nikad u životu nisam video pičku.

Lizao sam je po celoj dužini, lizao usmine pa prelazio i stiskao jezikom njen klitoris, prstima sam širio njenu pičkicu i gurao jezik što sam dublje mogao

Ona se je uvijala kao jegulja, dahtala i stenjala. Osetio sam njen prvi orgazam svršavala je u naletima. Dok se smirivala još sam lagano lickao njen klit. Potom mi je rekla:

- Daj mi ga, jebi me!

Zadigao sam njenu desnu nogu, prislonio glavić na ulaz njene pičkice i lagano sam penetrirao u nju, išlo je kao po loju jer je već bila jako vlažna. Počeo sam lagano da ubrzavam tempo, a ona je samo tiho dahtala i jecala.

- To, to, samo me jebi jače, nemoj da staješ. Jače! - govorila je.

PROČITAJTE JOŠ...

VUČIĆ U VLADI! U 13 sati posebna sednica tima Ane Brnabić

NESTOROVIĆ NA HAPPY TV BEZ DLAKE NA JEZIKU: Što se virus brže širi, pre će da prođe!

ČUDO U IZMIRU! Heroina (3) posle 36 sati pod ruševinama osmehom dočekala spasioce (VIDEO)

APEL DR KONA: Ponašajte se kao da je policijski čas

Ja sam počeo još brže i jače da je nabijam ohrabren njenim rečima. Zatim smo promenili pozu, lagano se nagnula i oslonila se rukama o naslon klupe. Ja sam prišao otpozadi i naglo ga gurnuo nazad u njenu slatku pičkicu. Stavio sam ruke na njene kukove i počeo žestoko da je rasturam, ona je sa svojim gibanjem tela uzvraćala, kada smo se uskladili bilo je to svetski dogi stajl. Tako smo se jebali nekih desetak minuta. Ja sam joj zatim predložio da sednem na klupu, a ona da me zajaše jer mi je to najdraža poza.

Seo sam na klupu, ona me opkoračila i sela u čučnju na moj kurac. Uhvatila se rukama za moj vrat, zabacila glavu unazad i počela da se nabija, pri tome sam joj pomogao tako da sam rukama uhvatio njene guzove i pomagao da se lakše podigne i ponovo nabije na moj kurac. Ta njena akrobacija dovodila me do ludila i vrhunca. Osetio sam da ću ubrzo svršiti, pokušao sam da je skinem sa sebe, ali jednostavno nije htela da ustane. Nisam više mogao da izdržim, opustio sam se i počeo da svršavam duboko u njenu utrobu, osetivši moje svršavanje došla je i ona do svog vrhunca te svršila još jednom. Ostali smo tako neko vreme zagrljeni ljubeći se dok mi se kurac nije opustio i iskliznuo iz nje. Sredili smo se i obukli, pa se vratili nazad na zabavu u šator.

Moje kolege su shvatile šta mi se uprvo desilo i sa čašom i palcem prema gore nazdravili mi. Jer, šta se desi na putu, ostaje na putu. A Katja i ja smo se zajedno družili, pipkali i mazili do duboko u noć.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE