7°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: kurir

Uvodi se registar NE ZOVI! Šta to znači za sve nas?

 Primena novog Zakona o zaštiti potrošača počinje u Srbiji od 19. decembra, a jednako mu se raduju kupci kao i pošteni prodavci jer će ovaj novi akt građanima omogućiti da svoja prava ostvare efikasno i uz manje troškove, a trgovce štiti od nefer konkurencije.

Ovaj novi, harmonizovani zakon s evropskim regulativama Skupština Srbije usvojila je početkom septembra ove godine.

Pored nekoliko izmena i dopuna, glavne novine su uvođenje registra "ne zovi", prekršajnih naloga, kao i obavezna izdavanja predračuna za majstorske usluge veće od 5.000 dinara.

Nova pravila regulišu vršenje usluga visoke cene popravki, pa majstore obavezuje da za svaki račun veći od 5.000 dinara naprave specifikaciju troškova i tačno napišu šta moraju da urade ili kupe, kao i da navedu koliko će sve to koštati.

Tek kada kupac napismeno pristane na tu ponudu, mogu da počnu da rade. U zakonu je navedeno da građani neće morati da plate uslugu ukoliko mu majstori ne dostave specifikaciju.

Prema rečima predsednika Nacionalne organizacije potrošača Srbije Gorana Papovića, ova novina je značajna jer sprečava varanje mušterija koje je često jer se neka jednostavna opravka predstavlja komplikovanom i naplaćuje po astronomskim cenama.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

Nastavite čitanje

Komentari korisnika


Ostavite prvi komentar