22°C

Beograd

OPUŠTANJE MIŠIĆA: Rešite se GRČEVA na najbezbolniji način

Samo što ste počeli sa treningom uhvatio vas je grč, ali ste uspeli da opustite mišić. Međutim, posle nekoliko minuta javio se još jedan, pa još jedan… Razultat je propušten trening i povećana nervoza.

Tokom vežbanja grčevi se javljaju zbog prekomernog znojenja, često kod gojaznih osoba koje preteraju sa fizičkim aktivnostima, a mogu se javiti i zbog umora, ili uzimanja nekih lekova, najčešće diuretika.

Zbog svega toga važno je sportom se baviti u prostorijama koje su provetrene, imaju stalni izvor svežeg vazduha, kako ne bi došlo do znojenja više nego što je to uobičajeno. Grčevi se često javljaju i kod osoba koje pogrešno vežbaju.

Grčevi mogu biti veoma bolni, ali ako je jave više od tri puta, mogu vam, zaista, napraviti problem. Kako biste ih izbegli potrebno je da osmislite trening koji će u potpunosti odgovarati vašem telu i trenutnom stanju organizma.

Ni slučajno ne zaboravite zagrevanje pre treninga, kao i istezanje nakon jer će to dodatno opustiti i zagrejati vaše mišiće.

Ako se dogodi da vas uhvati grč u toku treninga, veoma je važno da napravite pauzu, lagano istegnete bolno mesto, a potom ga i izmasirate. Međutim, bitno je nastaviti trening, ali smanjenim intenzitetom.

Napomena- nemojte stavljati hladne obloge na bolno mesto jer grč popušta kada se to mesto ugreje. Takođe, ukoliko često imate grčeve, obratite se lekaru kako bi otkrio uzrok problema i kako bi vam prepisao adekvatnu terapiju.

HappyTv.rs
Foto: Pixabay

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar