11°C

Beograd

STICANJE ZDRAVIH NAVIKA: Vreme je da postavimo ciljeve koji su zdravi za naš organizam!

Sticanje zdravih navika i odgovarajuće rutine, definitivno će pozitivno uticati, kako na naš životni stil, zdravlje, tako i na fizički izgled. S obzirom da živimo u vremenu nezdrave ishrane, zdravstvene neobrazovanosti i kratkoročnih ciljeva, vreme je da se osvestimo i pred sebe postavimo ciljeve, koji su pre svega zdravi za naš organizam.

Orlando Lopac, poznati hrvatski fitness instruktor dao je predlog za sticanje nekoliko korisnih fitness navika, koje bi trebalo da usvojimo, ne na 3 meseca, već za ceo život!

1. Osnovna suština rekreativnog treninga jeste održavanje zdravlja, dok je estetska fizička promena samo rezultat kontinuiranog, kvalitetnog vežbanja.

2. Broj neaktivnih godina utrostručite i dobićete broj meseci, tokom kojih je uz izbalansiranu ishranu i pametno osmišljene treninge moguće doći do transformacije, a da pri tom ne izložite telo šoku.


PROČITAJTE I OVO

ČOLA PLATIO ARKANOVU BIVŠU On je san svih žena na Balkanu, a on je nju iskoristio i PREŽIVEO!

NJIHOVI ZUBI KAO NEČIJI AUTO: Evo koliko para estrada ulaže u svoj osmeh!

NOVAK OTKRIO KAKO DO USPEHA Pišem istoriju jer imam CILJ!

NOVO NA HAPPY TV! OVO STE ČEKALI! Domaća serija "Od vrata do vrata" (RADNIM DANIMA OD 15 SATI)


3. Kontinuitet vežbanja je jedan od najvažnijih uslova fizičke transformacije. Za vidljive rezultate potrebno je barem 2×45 minuta, 4×30 minuta ili 6×20 minuta kvalitetno isplaniranih treninga, na nedeljnom nivou.

4. Vrstu i sadržaj fizičke aktivnosti prilagodite svojim psihičkim mogućnostima. Poželjno je da kombinujete različite vrste fizičke aktivnosti, od vožnje bicikle, aktivnog hoda u prirodi do fitness treninga.

5. Kada se izgladnjujete i držite rigorozne dijete, vaše telo ne zna da to radite namerno, pa radi suprotno od onoga što biste želeli, čuva višak energije, odnosno masti u potkožnom tkivu, a troši mišićnu masu. Što znači da nećete postići željeni rezultat, a možete poprilično naštetiti vašem organizmu.

6. Doručak i ručak su najvažniji obroci tokom svakog dana, raznovrsni, zdravi i bogati proteinima. Uz dva glavna obroka, treba imati još 2 do 3 manja obroka tokom dana. Ako želite da izgubite višak kilograma izbegavajte brze ugljene hidrate, šećer i kasne, obilne večere.

7. Unosite dovoljne količine vode, kako biste osvežili telo i poboljšali sjaj i elastičnost kože, pored toga što je zdrava za naše telo, ona ne sadrži kalorije, za razliku od sokova i alkoholnih pića.

8. Postavite pred sebe realna očekivanja kada krećete sa vežbanjem. Uložite mnogo upornosti, pozitivne energije i truda, jer za dugoročne rezultate, potreban je višegodišnji trud.

Izvor: Lepota i Zdravlje
Foto: Pixabay/Printscreen

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar

Povezane vesti