29°C

Beograd

Photo: Arhiva

Izvor: Nezavisne

LAGANE VEŽBE ZA CEO ŽIVOT Bilo kada, bilo gde

Nevidljiva gimnastika idealna je za ljude koji mnogo sede. Sastoji se od samo osam vežbi, koje se mogu raditi dok sedite, stojite, ispred televizora, bilo gde, bez privlačenja pažnje drugih.

Ako mislite da to neće biti dovoljno za potpuno opterećenje, onda grešite. Mnogi se ljudi raspadaju već drugog ili trećeg dana, jer svi mišići počinju boleti, kao nakon nekoliko sati u fitnes centru.

Ova je gimnastika široku popularnost stekla osamdesetih godina prošlog veka, a njen autor bio je pukovnik medicinske službe Vorobiov, koji je napisao više od 70 naučnih radova. Njen je razvoj dva puta nagrađen zlatnom medaljom VDNH. I što je najvažnije, nema medicinskih kontraindikacija.

Za osobe s prekomernom težinom odličan je početak za fizičku aktivnost, jer ne uzrokuje preterani stres za srce, koje već doživljava stalno preopterećenje. Pa čak i lenji ljudi mogu slobodno disati, jer više nema potrebe da se znoje, pokušavajući ponoviti ono što lepe devojke – majstorice sporta – mogu lako učiniti.

Gimnastika traje samo šest minuta, ali istina je da bi se postigao učinak, moraće se raditi svakih sat vremena.

1. Podignite pete

Može se obavljati sedeći ili stojeći bilo gde. Napravite 40 uspona.

2. Dizanje prstiju

Pete su čvrsto pritisnute na pod, samo se područje prstiju diže – 40 puta.

3. Uvlačenje glutealnih mišića – 50 pokreta

Pokušajte naporom istegnuti mišiće. Možete to kombinovati s istovremenim povlačenjem mišića perineuma (međice) – vrlo korisna vežba za elastičnost mišića i zdravlje celog genitourinarnog sustava.

4. Uvucite trbušne mišiće

Udahnite kroz nos, izdahnite kroz usta i, dok izdišete, uvucite stomak.

Ponovite 20 puta.

PROČITAJTE JOŠ I OVO

MAJKA UBIJENOG JEDINCA SE ZAKLELA Boriću se do zadnjeg daha, ali taj moćnik će završiti u zatvoru!

PREMIJERKA OTKRIVA: Bez lokalnog žarišta u Vranju, imali bismo najbolji rezultat do sada

Misterija leta OU411: Gde je nestao 41 putnik sa koronaleta Zagreb-Frankfurt

PROVALJENA! MANEKENKA VOĐA SATANISTA Arhitekta: Cela kuća joj je u simbolima đavola, tu se okupljaju buržuji! (VIDEO, GALERIJA)

EKSKLUZIVNO! TEROR MIGRANATA! Ovo su zlodela počinjena u Šidu, a pojavila se nova pretnja!

5. Ispružite lopatice

Raširite ramena, ispravite leđa i povucite lopatice jednu uz drugu s napetošću.

6. Stisnite dlanove u šaku

Ruke mogu biti u bilo kojem položaju koji vam odgovara, ravne, savijene, u različitim smerovima. Uz znatan napor, stisnite i odvojite dlanove šake. Ponovite 50 puta.

7. Okrenite glavu na strane

Sporom brzinom, vrlo glatko, okrenite glavu udesno i levo za 90 stupnjeva. Izvedite 20 puta. Ovo je jedina vežba koja može privući pažnju.

8. Izvuci bradu

U bilo kojem položaju povucite bradu prema napred. To se može učiniti s otvorenim ili zatvorenim ustima, a zatim će donja usna preći gornju. Osetite kao da je koža rastegnuta na području klavikule. Savršeno pomaže da se rešite podbratka.

Prednosti nevidljivih vežbi

-doprinose treningu svih mišićnih grupa;

-aktiviraju rad unutarašnjih organa;

-potiču cirkulaciju krvi;

-uklanjaju zagušenje limfe;

-ubrzavaju metabolizam;

-povećavaju sagorevanje masti

Ovo je najneupadljivija verzija gimnastičkih vežbi. Dobro je napraviti beleške i držati ih prvu nedelju tako da su vam uvek pri ruci, ali nakon nekoliko dana setitćete se svih tih pokreta i automatski ćete ih izvoditi.

I nakon tri nedelje postaće vam navika i mogu to ostati ceo život, pomažući vam pronaći sklad, lepotu i zdravlje.

Poštovani čitaoci, Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti ovde za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar