8°C

Beograd

ZATEGNITE SE ZA LETO: Istopite kilograme bez velike muke!

Ukoliko želite da skinete višak kilograma do leta, a da ne padnete u nesvest od vežbanja, trčanje je idealno rešenje za vas.

Nebitno da li ste početnik ili ste ipak malo u kondiciji, trčanje vam neće pasti teško. Bitno je da odredite pravi tempo za sebe. Za trčanje vam ne treba poseban prostor, vreme i novac. Jednostavno obucite trenerku, patike i krenite.Za početak je dovoljan i brz hod, sa nekoliko minuta trčanja. Kako vreme bude prolazilo, tako povećavajte minute trčanja, a smanjite minute brzog hoda. Trčanje najbolje topi kilograme i zateže celo telo.

Važno je da ne trčite svakog dana. Dovoljno je tri puta nedeljno, a druga tri dana radite vežbe snage i izdržljivosti. Jedan dan obavezno ostavite za odmor.

Što se tiče upale, ona je vrlo moguća u početku. Ne treba da vas brine jer će ona ubrzo proći. Bitno je da ne preterujete. Pratite svoje telo i način na koje ono reaguje na trčanje. U skladu sa tim odredite broj minuta tokom kojih ćete trčati. Međutim, ne treba stalno da održavate isti tempo trčanja. Ako osetite da gubite kontrolu nad disanjem, usporite.

Naučno je dokazano da trčanje pozitivno deluje na naše psihičko stanje, jer se za vreme treninga luči hormon sreće. Ono što je takođe vrlo bitno jeste da trčanje sprečava i preteranu potrebu za slatkišima, jer snižava nivo insulina u krvi.

To je samo jedan od razloga zašto se organizuju maratoni i trke. Ista strast i ljubav prema trčanju okuplja veliki broj ljudi koji javno žele da kažu zašto ih taj vid rekreacije ispunjava.

HappyTv.rs
Foto: Pixabay

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar