26°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: Novosti MAGAZIN

JELO PRE TRENINGA? Evo šta je potrebno da znate

Jelo pre treninga ima direktan uticaj na metabolizam i nivo energije.

Uravnoteženi obrok pre treninga može da ubrza performanse i ubrza oporavak. Takođe morate biti sigurni da unosite dovoljno proteina, jer oni igraju ključnu ulogu u rastu i popravljanju mišića.

VAŽNO

POČELA "ĆIRILICA": Marić sa gostima OTKRIVA činjenice o bombardovanju Srbije o kojima se do danas ćutalo!

VUČIĆ PREDSTAVIO IZVEŠTAJ O DIJALOGU BEOGRADA I PRIŠTINE: Sastanak sa predstavnicima stranaka završen

"MUNJEVITI UDAR 2021" NAD SRBIJOM: Vojska Srbije pokazaće na Pešteru svoju snagu! (VIDEO)

BORELJ: Razgovarao sam sa Blinkenom o dijalogu Beograda i Prištine!

POVREĐENI VATROGASCI PREBAČENI NA VMA: I dalje traje borba sa požarom na Lionu!

Šta jesti pre treninga?

Šta jedete jednako je važno kao i kada jedete Telo ima različite prehrambene potrebe u različito doba dana. Za najbolje rezultate treba da planiramo obroke oko treninga. Nacionalna akademija za sportsku medicinu kaže da bi sportisti i svi koji treniraju pre treninga trebalo da se odluče za obrok ili grickalice sa umerenim udelom proteina i sa relativno visokim sadržajem ugljenih hidrata.

U idealnom slučaju, pokušajte da unesete oko 1 gram ugljenih hidrata po kilogramu telesne težine jedan sat pre odlaska na trening.

Međutim, ove smernice se mogu razlikovati od pojedinca do čoveka, u zavisnosti od ciljeva kondicije, trajanja vežbanja, intenziteta treninga i drugih faktora.

 Uravnoteženi obrok pre treninga takođe treba da donese umerene količine nemasnih proteina. Vlakna i masti mogu da prouzorkuju probavne smetnje tokom treninga, pa je bolje da ih konzumirate kasnije tokom dana.

PROČITAJTE JOŠ

STIŽU NOVI PROZORI ZA GRAĐANE: Za subvencije države mogu da se prijave i stambene zajednice!

TEŽAK UDES NA NOVOM BEOGRADU: Sudar automobila i motora kod Arene, motociklista ostao nepomičan

STVAR KUĆNOG VASPITANJA! Novak veže pertle sinu Stefanu koji nosi dres Crvene zvezde! (FOTO)

Ukoliko vežbate uveče, jedite voće, povrće i ostalu hranu bogatu vlaknima najmanje tri do četiri sata pre vežbanja, preporučuje Nacionalna akademija sportske medicine.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar