25°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: b92

SAVETI ZA USPEŠNO MRŠAVLJENJE: 15 stvari kojih bi trebalo da se pridržavate

Važno je držati se osnovnih smernica koje će olakšati proces mršavljenja. Izbacivanje slatkiša, ranija večera, promena malih navika mogu mnogo da vam pomognu u procesu

1. Voda pre obroka

Jedna čaša vode pre obroka odličan je metod jer ćete "prevariti" telo i imaćete osećaj sitosti. Osim toga, hidratacija je takođe važna.

2. Smanjite porcije

Ključ gubitka kilograma su manje porcije, posebno za večeru.

3. Smanjite unos ugljenih hidrata

Umesto pirinča jedite karfiol, umesto testenine uzmite tikvice...

4. Spuštajte viljušku na sto

Između zalogaja spustite viljušku na sto. Ovo je odličan metod koji će vas sprečiti da brzo jedete.

5. Više povrća

Bar polovina tanjira trebalo bi da sadrži povrće.

VAŽNO

VUČIĆ DOVODI INVESTITORE: Za pet godina u Medveđu uloženo više nego u poslednjih 7 DECENIJA!

LEKARI APELUJU: NE IZLAZITE NAPOLJE BEZ OVOGA!

ZAHVALNOST HEROJIMA KOJI SU ZGAZILI HITLERA: Stefanović u Rusiji: Srbija nikada ne sme da zaboravi ZAJEDNIČKO PRIJATELJSTVO (GALERIJA)

TROPSKI TALAS U SRBIJI! Tremperature preko 30 stepeni u svim gradovima

KORONA PRESEK U SRBIJI: Ovo su najnovije brojke!

6. Ne naručujte hranu

Na posao nosite hranu koju ste pripremili kod kuće. Organizujte nedelju i kuvajte unapred.

7. Ne jedite ispred televizora

Istraživanja pokazuju da odvraćanje pažnje tokom jela rezultira time da jedemo više.

8. Izbacite slatko

Ako nameravate da omršate, izbacivanje slatkiša se podrazumeva,ali pazite i na zaslađivanje čaja ili kafe šećerom te birajte laganije verzije zaslađivača.

9. Hodajte

Nemate uvek vremena za trening? Prošetajte! Svakodnevno hodanje topi kalorije, ubrzava metabolizam i jača srce. Osim toga, utiče i na dobro raspoloženje.

10. Omiljenu hranu pripremite u zdravijoj verziji

Uživajte u zdravijim alternativama svojih omiljenih jela. Umesto pice, pronađite recept za zdraviju verziju testa, ako baš želite testo, i obogatite je povrćem.

11. Nemojte da jedete kasno

Kasni zalogaji dovode do toga da telo nema vremena za sagorevanje kalorija. Najbolje je poslednji obrok imati pre 19 -20 sati.

12. Prestanite da kupujete slatkiše

Kako biste bili sigurni da nećete jesti slatkiše kada dobijete silnu potrebu, jednostavno prestanite da kupujete slatkiše i grickalice.

PROČITAJTE JOŠ

VUČIĆ: Kao što je Crna Gora, tako će pokušati i KiM - da prave KOSOVSKU PRAVOSLAVNU CRKVU!

GORELA GARAŽA TRŽNOG CENTRA NA NOVOM BEOGRADU: Zapalio se automobil u Merkatoru! (GALERIJA)

VUČIĆ OČITAO LEKCIJU KAMBERIJU: Gde su ubice porodice Šutaković? NEMA PRAVDE ZA SRPSKE ŽRTVE

ĐACI, DA LI STE SPREMNI? U naredna tri dana osmaci polažu malu maturu - SUTRA TEST IZ SRPSKOG JEZIKA

13. Pronađite balans

Izbacivanje svega što volite na duge staze nije održivo rešenje. Odredite sebi dan kada ćete se počastiti omiljenim jelom ili grickalicom, naravno u granicama.

14. Zaboravite na hleb na dnevnoj bazi

Umerene količine ne predstavljaju problem, no ako svaki dan jedete sendvič to može biti da uspori gubitak kilograma. Pronađite alternative za doručak.

15. Izbacite alkohol

Pola litre piva sadrži oko 230 kalorija, a ako mesečno popijete četiri buteljke vina - to je godišnje 27.000 kalorija.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar