22°C

Beograd

ZDRAVLJE NA PRVOM MESTU: Top vežbe koje možete raditi u kancelariji

Svi znamo koliko je fizička aktivnost važna za zdravlje čoveka.

U današnje vreme kada nas sa svih strana bombarduju savetima u vezi sa vežbanjem i ishranom, važno je naći onaj tip treninga koji najviše odgovara vašem organizmu. Međutim, neretko se dešava da nemamo vremena za teretanu i posvećenost vežbanju.

Zato postoje određene vežbe koje se mogu raditi na radnom mestu, tačnije u kancelariji. Bol u leđima, vratu i kičmi, može nestati i tako.

Evo nekoliko praktičnih vežbi:

Vežba sa stolicom - uzmite stabilnu stolicu. Naslonite se rukama na njenu ivicu, stopala stoje ravno na podu i spuštajte zadnjicu pored stolice. Vežbu ponovite 10 puta.

Čučnjevi sa stolicom - stabilnu stolicu stavite iza sebe, ispružite ruke, kolena lagano opustite, leđa neka vam budu prava i krenite da se spuštate kao da hoćete da sednete, ali se zaustavite tik iznad stolice. Pri čučnju savijte ruke u laktovima, lagano ispuštajući vazduh, pa se vratite u prvobitni položaj. Uradite 20 takvih čučnjeva.

Skakutanje - ukoliko imate malo mesta u kancelariji, možete praktikovati i ovu vežbu. Dakle, stanite uspravno, a ruke savijte u laktu ispred sebe. Krenite da skakućete, podizanjem jednog pa drugog kolena i dodirujući tako kolenom jednu pa drugu ruku. Ponovite vežbu 20 puta.

Ovo su samo neke vežbe koje mogu podstaći vašu aktivnost.

HappyTv.rs
Foto: Pixabay

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar