0°C

Beograd

Photo: Pixabay/Printscreen

Izvor: Lepota i Zdravlje

ISTRAŽIVANJE POKAZALO: Ovo je idealan doručak za mršavljenje!

Ukoliko želite da izgubite višak kilograma, obrok kome treba da posvetite najviše pažnje je doručak. Istraživanje u kome je učestvovalo 80 žena pokazalo je da obilniji doručak sa više kalorija ne smeta dijeti. Zapravo nam malo jači doručak pomaže da kontrolišemo želju za hranom u toku dana.

Ispitanice su  bile podeljene u dve grupe. Prva grupa jela je visokokalorične doručke, srednje kalorične ručkove i niskokalorične večere, dok se druga grupa hranila obrnutim redosledom kalorijskih vrednosti. Nakon 12 nedelja pokazalo se da su žene koje su jele visokokaloričan doručak smršale 2,5 puta više od žena koje su jele niskokalorični doručak.

Važno je da se vaš doručak ne sastoji od praznih kalorija, stoga pripremite hranljiv obrok poput ukusnog burita punjenog kajganom.

Sastojci:

2 jaja

2 kašičice kuvanog graška

pola šoljicanaseckanog svežeg paradajza

jedna šoljica svežeg spanaća

tortilja

malo maslaca

so

biber po želji

Priprema:

Umutite jaja s prstohvatom soli. Rastopite maslac i na njega izlijte umućena jaja.  Odmah dodajte grašak, paradajz i spanać. Malo promešajte kako biste sjedinili sve sastojke i po želji začinite biberom. Kajganu prebacite na tortilju, smotajte je u burito i uživajte.

Ovaj doručak obezbediće sve nutritivne potrebe za početak dana, daće vam snagu i energiju.

Kalorije: 400

Proteini: 17.4 g

Vlakna: 9.7 g

Masti: 15.7 g

Ugljienihidrati: 36.8 g

Šećer: 3.2 g

Ako želite uspešno da smršate zapamtite da ne smete:

1. Preskakati doručak! Kada spavamo i ne jedemo usporavaju se funkcije našeg tela. Nakon buđenja naše telo sporo sagoreva kalorije. Zato unosom novih kalorija moramo naterati telo da radi brže. Bez doručka se u telu ne stvara dovoljno glukoze, zbog čega se organizam oseća iscrpljeno i umorno.

2. Štedeti se oko doručka! Ako za doručak popijete kafu i pojedete krišku hleba sa nekim namazom, svom organizmu niste učinili nikakvu uslugu, naprotiv, samo ste zavarali želudac, u organizam niste uneli ništa hranljivo i zs sat vremena opet ćete biti gladni. U ovakvim situacijama posežemo za pecivima i grickalicama, koje samo štete našoj liniji.

Bitno je da sebi priuštite kvalitetan doručak, kako biste u toku dana imali snage za svakodnevne obaveze.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar

Povezane vesti