33°C

Beograd

Photo: pixabay

Izvor: Novosti Magazin

VEĆI LOGO, VEĆI PRELJUBNIK! Ne gledajte ga samo u oči, pogledajte mu majicu!

Sada više ne morate da mu "kopate" po telefonu... Dovoljno je da vidite kako se oblači.

Preljubnici su oduvek bili interesantni naučnicima, pa se mnoge studije zasnivaju na muško-ženskim odnosima.

NE PROPUSTITE

ZAVRŠENA SEDNICA KRIZNOG ŠTABA: Ovo su NOVE MERE, odlučeno kada će biti moguća masovna okupljanja! (VIDEO)

VUČIĆEVA PORUKA PROČITANA U SKUPŠTINI: Naši najstariji zaslužuju svako poštovanje

PRIJAVA TRAJE JOŠ DANAS! Ministar Mali: Prešli smo cifru od 4 miliona prijavljenih građana za pomoć države!

IZGRADNJA ZA BUDUĆNOST SRBIJE: Širi se Luka Bogojevo za još bolji transport srpskog žita kroz Evropu! (VIDEO)

Najnovija studija naučnika sa Univerziteta u Mičigenu bavi se upravo temom preljube, i utvrdila je da su muškarci koji nose odeću na kojoj je ime brenda u prvom planu skloniji prevari.

Iako se za takve tipove često pomisli da su opsednuti markama, istina je sasvim drugačija. Naime, time što više ulažu u zavođenje i privlačenje pažnje, manje su fokusirani na zajednicu i roditeljstvo.

Takve muškarce više zanimaju kratke veze, s akcentom na seksu.

Drugi cilj ove studije koju je predvodio psiholog Danijel Kruger bio je da utvrdi jesu li muškarci koji nose napadniju odeću privlačniji ženama ili ih, pak, više privlače muškarci koji su bogati i koji im mogu osigurati materijalnu stabilnost?

Studija se fokusirala na poznati brend "Ralf Loren" i njihove polo-majice s malenim logom konja, kao i majice na kojima je taj znak znatno veći. Ispitanici su birali koju bi odeću nosili u određenim situacijama poput zabava i različitih društvenih okupljanja.

SAZNAJTE JOŠ I OVO

KRIZNI ŠTAB IZNEO SJAJNU VEST! Evo kada Beogradska Arena izlazi iz kovid sistema!

PREMIJERKA BRNABIĆ sa predstavnicima ivent industrije o održavanju festivala, ovo je ishod sastanka!

ERDOGAN PORUČUJE: Podržaćemo Palestince kao što smo podržali Azerbejdžan!

PETKOVIĆ OCENIO: Srbija je trn u oku zbog uspeha, a glavna meta napada je predsednik Vučić!

Rezultati su pokazali da što je veći logo, to je veća verovatnoća da će muškarac biti preljubnik, jer ih manje privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze.

Žene koje su učestvovale u istraživanju, prema rečima psihologa Krugera, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihovog rada definitivno potvrdio.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar