13°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: Happy BSC

Nutricionisti imaju ODLIČAN TRIK! Evo kako da popijete DOVOLJNO VODE svaki dan!

Nutricionisti upozoravaju da je vreme da se preispitamo koje zdravstvene navika nesvesno guramo pod tepih, ali i kako da ih ponovo korekto usvojimo i pravilno negujemo.

PROČITAJTE JOŠ

(UŽIVO) DAČIĆ U "ĆIRILICI": Evo ko fali u seriji o Miloševićima!

OGLASIO SE Andrija Mandić: Evo šta je poručio Krivokapiću! (FOTO)

PEGLOM PEKLI BAKI KOŽU ZBOG NOVCA! Rasvetljeno razbojništvo kod Aleksinca

NOVI BEOGRAD BEZ VODE: U ovim ulicama biće obavljeni radovi

PROBLEMI U SUECKOM KANALU: "Ever Given" JOŠ UVEK ne može da otplovi zbog OVOGA

Među njima je i pijenje dovoljno vode, a činjenica je da mnogi od nas ipak "zaborave" piti vode onoliko koliko treba. Proverite kako stojite s dobrim navikama i gde ima mesta za popravak.

 

1. Setiti se orašastih plodova

 

Bademi, orasi, lešnik: savršeni za grickanje za jutarnju (10-11h) i popodnevnu (15-16h) užinu! Pola šake orašastih plodova je i više nego dovoljno za jednu užinu!

 

2. Na stolu imati čašu vode

 

Dnevno trebao uneti oko 8 čaša tečnosti (ne samo vode), a to znači tečnosti kroz supu, smutije, variva i slično. U zavisnoti o toga koliko imamo vodenasti meni za taj dan, na stolu bi se uvek trebalo imati pet čaša vode po 200ml. Trik je da kada popijete čašu vode, stavite odmah novu i napunjenu kraj sebe. Tako ćete popiti svoju dnevnu dozu, a da niste ni svesni.

 

3. Jedan topli obrok na dan

 

Možda ne zvuči kao puno, ali vaš organizam će vam biti zahvalan! Jedan topli obrok na dan umesto hladnih salata s raznim prelivima ili peciva iz pekare čini celo nutritivno čudo za vaš organizam. Još bolje ako ste taj obrok pripremili kod kuće. Ako ste skloni narudžbama, birajte one obroke za koje vam treba kašika, a ređe viljuška.

I OVO ĆE VAS ZANIMATI

PUTIN: Rusija će ostati VODEĆA svemirska i nuklearna SILA!

SNIMLJENE JEZIVE SCENE, TELA SVUDA...SRBIJA NE ZABORAVLJA NATO ŽRTVE! (VIDEO)

Srbija PRVA U EVROPI po broju revakcinisanih građana!

Ovi proizvodi TOPE masne naslage i UBRZAVAJU metabolizam

4. Lagana aktivnost svaki dan u 17 ili 18 sati

 

Lagana vežba može biti rastezanje, joga, šetanje. Izbor je na vama, pripazite da traje do pola sata minimum. Osim što će vam dobro doći da razbistrite misli, pomoći će vam u borbi protiv gojenja.

 

5. Osigurati dnevnu rutinu

 

Za kraj, dolazi najvažnije a to je - osigurajte svoju dnevnu rutinu. Ustanite svaki dan u isto vreme, iako ne radite. Doručkujte, ručajte i večerajte u isto vreme. Ako pazite da svaki dan imate raspored obroka, oseća ćete se generalno bolje, svežije uz više energije.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar