26°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: avaz.ba

TELO VAM KAŽE AKO PREVIŠE SEDITE! Ovo je PET SIGNALA!

Svaki lekar će vam reći da je kretanje osnova zdravlja.

VAŽNO

ZA SVE SINOVE I KĆERI KOJI SU IZVOJEVALI SLOBODU! Počasna paljba u čast Dana pobede na Kalemegdanu (GALERIJA)

LISTA DOBITNIKA: Oni su dobili vredne nagrade u "Naslovnoj strani"!

HRVATI PRIZNALI: Vučić zna šta radi! Skupom modernizacijom od Srbije stvara najmoćniju vojnu silu u regionu

JEZIVA NESREĆA: Žena brala bilje pored magistrale pa pala sa litice i na mestu ostala mrtva

I da bi trebalo što više i češće da ga upražnjavate.

Iako vam se možda čini da se sasvim dovoljno krećete i da vam nije potrebno više fizičke aktivnosti, vaše telo šalje različite signale.

Ovih pet su sigurni pokazatelji da ste u problemu zbog previše sedenja.

Otečene oči

Sedelački način života jedan je od glavnih okidača da vaše telo zadržava vodu. Naduvene oči se pojavljuju i kada previše ležimo. Stručnjaci preporučuju jogu kao najbolji lek za ovaj problem. Jednom kada se pokrenete, otečene oči više neće biti problem.

 

Zatvor

Ukoliko većinu vremena provodite sedeći, više vremena je potrebno da se hrana probavi. Redovno kretanje poboljšava funkcionisanje probavnog trakta. Čak i jednostavne vežbe ili pet minuta istezanja nekoliko puta dnevno bi mogle da spreče ovaj problem.

PROČITAJTE JOŠ

VUČIĆ SUTRA U NARODNOM POZORIŠTU: Predsednik na obeležavanju Dana pobede nad fašizmom!

VRI U PRIMERI! Barsa i Atletiko odigrali za Real: Ovaj promašaj može da košta Mesija i društvo titule! (VIDEO)

NE PROVOCIRAMO SRBIJU! Milanović se NE IZVINJAVA posle izjave o povećanju broja hrvatskih vojnika na Kosovu

DRŽAVA DELI ČEKOVE NA 5.000 dinara! Proverite da li ispunjavate ove uslove za DODATNI novac

Zaboravnost

Kod ljudi koji vode neaktivan način života, prema brojnim istraživanjima, pojavljuju se strukturne promene u mozgu u delu medijalnog slepoočnog režnja. Ovaj deo mozga je odgovoran za pamćenje. Takođe, dokazano je da fizička aktivnost poboljšava i naše raspoloženje, kao i pamćenje.

 

Bolna kolena

Redovnim vežbanjem mišići jačaju i postaju fleksibilniji, a fizička aktivnost ublažava bolove u nogama. Takođe, redovne vežbe mogu da ublaže simptome artritisa i osteoporoze.

Žudnja za slatkišima

Fizička aktivnost smanjuje želju za šećerom. Osim toga, svaka fizička aktivnost pojačava energiju i oslobađa endorfin, hormon sreće, koji smanjuje žudnju za slatkišima.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar