15°C

Beograd

Photo: Youtube, Printscreen

Izvor: Loveseansa

DUGO SEDITE NA POSLU, IMATE BOLOVE U MIŠIĆIMA!? Uradite ovu delotvornu vežbu uz pomoć jedne stolice (VIDEO)

Dugo sedenje negativno utiče na kičmu, kolena i mišiće. Ova vežba vam može pomoći da popravite držanje i poboljšate svoje zdravlje...

NAJVAŽNIJE VESTI

TUGA! Preminula beba obolela od kovida

VULIN: "Kidanje Srbije je u redu, a ujedinjenje Srba nije!"

Ministarka Kisić Tepavčević pojasnila kada bi osobe koje su preležale KOVID-19 trebalo da se vakcinišu

Troje povređeno u udesu u Užicu, među njima i dete!

Dugo sedenje lako izaziva osećaj ukočenosti, čak i nakon odmora. Ukoliko na poslu dugo sedite, to se najviše može odraziti na vaša kolena i mišiće, ali i na samu kičmu. Ubrzo se mogu javiti bolovi i osećaj ukočenosti,a kako biste sprečili ovakve posledice isprobajte vežbu joga i fitnes instruktorke Džil Miler. 

- Sve što vam je potrebano je jedna stolica. Podignite desnu nogu i stanite na centar te stolice. Održavajte stabilnost tako što ćete odmaći levu nogu malo unazad (trebalo bi da ostanete u položaju kao kad se penjete). Oslonjeni na levu nogu savijte je u kolenu, a desno koleno držite vertikalno iznad desnog članka, stegnite zadnjicu i osetićete kako istežete levu nogu u butini.

- Vežbu ponovite postavljajući levu nogu na stolicu. Ovom vežbom lepo otvarate kukove i istežete mišiće vezane i za koleno i za kuk. Kada dugo sedite ovi mišići se skupljaju, od čega krajem dana osećamo duboki bol u leđima, patimo od poteškoća u disanju i trpimo dodatni stres.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE.

Komentari korisnika (0)


Ostavite komentar

Povezane vesti