22°C

Beograd

Photo: PIXABAY

Izvor: HappyBSC

VEŽBE ZA ZATEZANJE CELOG TELA: 5 zlatnih pravila za izvajanu građu

Vežbanje je osnov zdravlja, a ukoliko želite zategnutije telo, ovo je lek za vas.

Predstavljamo vam pet gimnastičkih vežbi koje su osnov zdralja i važne su za toniranje figure, izgradnju izraženih mišića. Uz pomoć ovog treninga, možete postići savršenu figuru.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

1. Čučanj

Veoma je bitno da pravilno čučnete. Stanite uspravno, stopala neka budu raširena u širinu kukova. Zamislite kao da sedate na stolicu. Sada polako savijajte kolena ne pomerajući stopala. Spustite se ravno i vodite računa da kolena budu u nivou sa nožnim prstima.

2. Areobno skakanje

Ova vrsta vežbe pomoći će vam da oslabite, ali i da ojačate mišiće nogu, uklonite celulit. Najbolje bi bilo da preskačete uže.

3. Trbušnjaci

Najbolje bi bilo kada biste mogli da legnete na leđa na pod, a onda podižete noge ravno. Isto tako je dobra vežba ako uvlačite stomak prilikom izvođenja mosta. Vežba most, dodatno će vam ojačati i mišiće zadnjice.

4. Plank

O ovoj vežbi se mnogo pisalo i govorilo jer se smatra da zateže mišiće celog tela. Jednostavno se naslonite na laktove, a položaj tela neka bude kao pri izvođenju sklekova. Ova vežba kod žena podiže grudi i "pegla staračku grbu."

5. Leđnjaci

Ova vežba pomići će vam da uklonite bolove u leđima, da se istegnete, ali i popravite držanje i stav.

Lezite na stomak, ispružite ruke ispred sebe pa podižite i ruke i noge u isto vreme - izvijajte se na gore!

Nastavite čitanje

Komentari korisnika


Ostavite prvi komentar