17°C

Beograd

Photo: PIXABAY, ilustracija

Izvor: HappyBSC

ŽELITE SAVRŠENU ZADNJICU DO LETA? Već danas počnite sa ovim vežbama u svom domu

Krajnje je vreme da započnete sa oblikovanjem tela kako biste spremne dočekale leto. Zaobljena i čvrsta zadnjica je san mnigih žena, a te rezultate je lako dostići uz nekoliko koraka.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

Podizanje kukova

Za ovu vežbu ne trebaju vam nikakvi rezviziti. Lezite na pod, zauzmite nogama pozu leptira i podižite karlicu. Stegnite mišiće zadnjice i ponovite vežbu u 5 serija. Poza leptira je kada ležite na leđima, savijete kolena ali razdvojite noge - koje se dodiruju samo stopalima.

Kvadriped uz pomoć trake

Za ovu vežbu idealno bi bilo da imate traku za vežbanje, ali ukoliko je nemate možete da radite i samo sa svojom težinom. Kleknite sa rukama ispruženim u laktovima i glavom na dole. Pazite da vam leđa budu prava, a stopalo koje podižete paralelno sa plafonom.

Podizanje noge u stranu

Ovo je omiljena vežba mnogih, a pomaže da se zategnu mišići butina i zadnjice. Podignite ispruženu nogu sastrane, lezite na bok, a donju nogu savijte u kolenu. Radite ovu vežbu na podu, krevetu ili klupi u teretani. Kada malo napredujete u ovoj vežbi, možete da dodate i opterećenje u vidu trake ili tegova za noge.

Čučanj

Ova vežba aktivira kvadriceps i ojačava vašu ravnotežu i mišiće gluteusa i nogu. Vežbu možete da izvodite uz pomoć klupe, stolice ili kreveta, tako što ćete stopalo za zadnje strane, odn. iza leđa, zakačiti na klupu, a ostatkom tela radite čučnjeve. Ponavlajjte vežbu u nekoliko serija i osetite kako vam se gluteus zateže.

Nastavite čitanje

Komentari korisnika


Ostavite prvi komentar