0°C

Beograd

Photo: Freepik/freepik

Izvor: Objektiv

PAZITE! OVIH šest namirnica ne smete konzumirati u PRETERANIM količinama jer mogu ugroziti zdravlje

Golden Rose ad

Ograničite njihov unos

PROČITAJTE JOŠ:  "NA OSNOVU KRATKOG ISKUSTVA...": Bojana Ordinačev pre 4 dana je postala mama, a sada se oglasila i postavila neobično pitanje! (FOTO)

Možda vam se čini da previše dobrih stvari nikada nije štetno. Mnogi od nas upadaju u zamku da jedu velike količine, na primer, voća i povrća, ne shvatajući da može biti jednako štetno kao šećer. Srećom, možemo izbeći sve neželjene efekte ako jedemo umereno.

Ovih šest namirnica se mogu pretvoriti u neprijatelje ako ih jedete u neograničenim količinama.

1. Banane

PROČITAJTE JOŠ:  UŽAS! Ubijen mladi pevač hicem u glavu!

Konzumiranje previše banana može izazvati karijes. Baš kao i šećer, ovo voće može proizvesti bakterije koje oštećuju zube i zubnu gleđ. Ali dobra vest je da je količina šećera u bananama manje koncentrisana. Takođe možete dobiti glavobolju jer zrele banane sadrže mnogo tiramina koji može biti okidač migrene.

Dve banane dnevno smatraju se zdravom količinom.

2. Zob

Ako se prejedete ovasa, verovatno ćete imati probleme sa nadimanjem i pražnjenjem creva.

Studija je pokazala da se simptomi opstipacije mogu značajno smanjiti smanjenjem unosa dijetalnih vlakana. Štaviše, konzumiranje zoba u velikim količinama ogračnicava apsorpciju kalcijuma, magnezijuma i cinka. Osim toga, previše zoba uzrokuje debljanje.

3. Sir

Velike porcije sira stavljaju vas u veći rizik od srčanih oboljenja. Ova vrsta hrane je bogata zasićenim mastima koje su poznate po tome što izazivaju koronarne bolesti srca. Sir takođe često izaziva žgaravicu zbog hormona zvanog holecistokinin, koji se oslobađa tokom jela.

4. Brokoli

Brokoli sadrži tiocijanate koji dovode do prekometne proizvodnje tiroidnih hormona.

Kao rezultat toga, možete doživeti gubitak kose, nadutost lica i druge posledice. Brokoli takođe može izazvati začepljen nos i druge vrste alergija, popust osipa na koži ili svraba. Bolje je izbegavati konzumiranje više od 4 šolje dnevno.

5. Borovnice

Borovnice mogu smanjiti nivo glukoze u krvi ispod normalnog, što je opasno za dijabetičare. Bobice takođe razblažuju krv, pa budite oprezni, posebno ako uzimate bilo kakve tablete, borovnice mogu da ometaju lekove. Možda ćete primetiti i kratak dah ili nepravilno disanje jer borovnice imaju visok sadržaj vitamina K.

6. Pirinač

Iako je pirinač ukusan, zapravo sadrži vrlo malo vitamina. Ako jedete previše pirinča, lišavate se svih ostalih vitamina. Takođe, pirinač povećava nivo insulina. Ono što je najvažnije, može izazvati lošije mentalne performanse zbog izloženosti niskom nivou arsena. Preporučljivi dnevni unos je oko 90m grama nekuvanog pirinča.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE

Nastavite čitanje

Komentari korisnika


Ostavite prvi komentar
Golden Rose ad