
Foto: Youtube
Moravski koridor, moderna saobraćajnica koja će povezati Koridor 10 i auto-put „Miloš Veliki“
Na deonici budućeg Moravskog koridora, značajnog putnog pravca od Kraljeva ka Čačku, dugog 30,66 kilometara, biće izgrađeno 15 mostova, četiri nadvožnjaka i 10 podvožnjaka.
U trećem sektoru od Adrana do Mrčajevaca smenjuju se kamioni, neprekidno rade valjci, bageri i druga mehanizacija.
PROČITAJTE JOŠ: LEPE VESTI: Sutra počinje rekontsrukcija mosta u Međuvršju
„Ogromno iskustvo i izuzetno težak rad, ali uspevamo da se izborimo, da organizujemo sve. Ovde ukupno radimo sedam mostova, pet podvožnjaka i jedan nadvožnjak. U isto vreme se radi na svim konstrukcijama“, kaže poslovođa za strukture Nikola Kovačević.
Samo na ovoj, veoma kompleksnoj, deonici radi oko 500 ljudi, angažovano je 320 jedinica mehanizacije.
PROČITAJTE JOŠ: Evo kako do nove pomoći države: SUTRA POČINJE PRIJAVA ZA 20 EVRA
Aleksandar Antić, direktor „Koridora Srbije“, ističe da je u potpunosti otvorena trasa u dužini od 18,5 kilometara i svi radovi su u ovom trenutku fokusirani na deo od Adrana do Mrčajevaca.
„Očekujemo u narednih nekoliko nedelja da počnemo i sa radovima od Mrčajevaca prema Preljini“, dodaje Antić.
PROČITAJTE JOŠ: VREMENSKA PROGNOZA ZA 14.NOVEMBAR: Evo kakvo nas vreme očekuje!
Koliko znače moderne saobraćajnice znaju Čačani, kojima je auto-put od prestonice do Preljine već doveo investitore.
„Nakon toga interesovanje se povećalo i mi ćemo sada bukvalno iz Čačka imati direktnu vezu i sa Pojatama i sa auto-putem Preljina–Požega ka Crnoj Gori, ka Bosni i Hercegovini“, ističe Milan Bojović, pomoćnik gradonačelnika Čačka.
Prema njegovim rečima, Čačak dobija značajno mesto na saobraćajnoj mapi Srbije, a samim tim i na privrednoj.
Moravski koridor ukupne dužine 112 kilometara povezaće veće gradove centralne Srbije, sa oko pola miliona žitelja.
Od Kruševca, preko Trstenika, Vrnjačke Banje, Kraljeva do Čačka ima oko 25.000 kompanija i preduzeća.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović ističe da na trasi tog koridora postoji najjača mala privreda i srednja preduzeća.
„Oni će dobiti jedan potpuno novi kvalitet, da plasiraju svoje proizvode, radnici će dobiti preduslove da im plate porastu i ne postoji ništa bolje i nijedna bolja subvencija od gradnje infrastrukture“, kaže Momirović.
Samo na delu Moravskog koridora od Adrana do Preljine radi se i 27 kilometara hidrotehničkog uređenja Zapadne Morave.
Duž trase planirana je izgradnja podzemnih telekomunikacionih kablovskih vodova, radi brze i pouzdane razmene informacija, bolje bezbednosti saobraćaja i komfornijeg korišćenja auto-puta.
Od sada naše vesti možete čitati i na zvaničnom Twitter nalogu HappyBSC portala.
Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74
Pročitaj još iz rubrike

OVO JE MOJA OPROŠTAJNA EMISIJA: Vanja Milošević se povlači iz medija
