Prodao kravu, pa osnovao jednu od najpoznatijih automobilskih kompanija
Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup – ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hjundai.
Chung je bio najstariji od sedmero dece i od rođenja je bio predodređen da od svojih roditelja preuzme skromnu porodičnu farmu u Asanu, gradu koji trenutno pripada Severnoj Koreji.
Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE
Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter, te se nikada nije pomirio da ostatak života provede radeći u polju.
Nakon što je više puta i bezuspešno pokušavao napustiti svoj dom, treći put se uspeo osamostaliti 1935. i otputovati uz prodaju očeve krave, pišu strani portali.
Upravo to mu je pružilo priliku da se upusti u svoju avanturu, a svoju inspiraciju crpio je iz biografije predsednika SAD-a Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je takođe bio skromnog porekla.
Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.
Već 1947., s početnih 20 zaposlenika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hjundai Grup, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od riječi hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.
Pristup stalnih inovacija i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.
Konačan poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. s osnivanjem Hjundai Motor Kompani i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.
Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 miliona vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.
Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i brodsku flotu (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila širom svijeta.
Uvijek svjestan svog porijekla Chung Ju-yung je prije smrti 2001. godine donirao 1001 kravu severnokorejskoj državi za borbu protiv gladi.
Osećaj bratstva, koji ga je pratio tokom života, želeo je preneti i na sam Hyundaijev logo, stiliziovano H, koje u svom najnovijem dizajnu takođe sugeriše rukovanje dve osobe.
*Gledajte „Happy“ kablovske kanale i to: „Moje happy društvo“, „Moj happy život“, „Moja happy zemlja“ i „Moja happy muzika“.
Program se emituje kod kablovskih operatera „IrisTV“ i „Supernova“, a možete ih pronaći na sledećim kanalima:
„Moje happy društvo“ – IrisTV / 171 ; Supernova / 71
„Moj happy život“ – IrisTV / 172 ; Supernova / 72
„Moja happy zemlja“ – IrisTV / 173 ; Supernova / 73
„Moja happy muzika“ – IrisTV / 174 ; Supernova / 74
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74