Izvor: tanjug
19.09.2021 u 08:55

POVRATAK PRVIH TURISTA IZ SVEMIRA!

Četiri osobe vratile su se na Zemlju nakon trodnevne svemirske misije u kapsuli SpejsX Kru Dragon, što je označilo kraj prvog leta u orbitu Zemlje kojim su u potpunosti leteli turisti, odnosno civili koji nisu astronauti.

Kapsula kompanije SpejsX Kru Dragon, koja je dizajnirana tako da ne dopušta da temperature prelaze 30 stepeni u kabini, koristila je svoj toplotni štit da zaštiti posadu od intenzivne toplote i skupljanja plazme dok je išla prema okeanu.

PROČITAJTE JOŠ:  NEVEROVATNO OTKRIĆE U SAUDIJSKOJ ARABIJI: Evo šta su naučnici otkrili, a starije je od PIRAMIDA i STOUNHENDŽA!

Komandant misije nazvane „Inspiration4“ milijarder Džered Ajsakmen zahvalio je kompaniji SpejsX, rekavši da je to bila velika vožnja.

Posada je prikazana kako gleda filmove, a povremeno se čulo i reagovanje na kontrolu misije SpejsX-a u njihovoj potpuno autonomnoj svemirskoj letelici pre nego što je zapoceo proces ponovnog ulaska u Zemljinu atmosferu.