Izvor: Happy BSC
07.03.2024 u 18:21
0

ŠTA JE BRAJAN IZBEGAVAO DA BI POSTAO MILIONER: Držao se 4 stroga pravila – ‘Na to se nipošto ne baca novac!’

Milioneri koji su sami napravili sve što imaju znaju koliko je teško izgraditi bogatstvo od sedam cifara

Deo razloga zašto mnogi dobitnici na lutriji i naslednici troše svoje neočekivane prihode ubrzo nakon što su se obogatili je taj što nikada nisu naučili veštine da upravljaju, čuvaju i uzgajaju takvu vrstu novca. Drugi razlog je taj što nikada nisu morali da se znoje, žrtvuju i rizikuju da bi uvećali bogatstvo koje im je palo u krilo.

Ipak, milioneri koji su sami napravili sve što imaju znaju koliko je teško izgraditi bogatstvo od sedam cifara, pa ne žure da se vrate odakle su počeli. Mučenje na svom putu do bogatstva ima tendenciju da gaji finansijsku disciplinu, što znači prenošenje stvari koje možda želite i koje možete sebi priuštiti. Tako malo bogatstvo pretvarate u veliko.

Upravo jedan od njih je i Brajan Krejn. On je osnivač i izvršni direktor „Spred Grejt Ideas“, višemilionskog fonda koji ulaže kapital digitalnih preduzeća u brendove e-trgovine. Pomogao je u pokretanju četiri kompanije vredne više miliona dolara.

Njegov naporan rad se isplatio i sada je milioner, ali to bi retko ko rekao kada pogleda njegov način života.

– Na teži način sam naučio, odnosno veoma rano na svom preduzetničkom putu da trošenje novca bez ispravne provere i ravnoteže može učiniti siromahom. Kada sam prodao svoju prvu kompaniju u kasnim dvadesetim, doneo sam neke glupe investicione odluke koje su me dovele blizu bankrota. Srećan sam što sam brzo naučio – rekao je Krejn.

Evo stvari na koje se ne troši kako bi osigurao da ne ponovi svoje rane greške u karijeri i rizikuje sve ono na čemu je toliko naporno radio.

Dizajnerski luksuzni brendovi

Filmske, muzičke i sportske zvezde su zloglasne po tome što svoje bogatstvo rasipaju na blistave stvari i statusne simbole koje uticajni ljudi na društvenim mrežama prodaju bez pominjanja da obezvređuju imovinu. Krejn ne želi ništa od toga. Njegov omiljeni statusni simbol je onaj koji ne možete da nosite, vozite ili letite – naduvan bankovni račun.

– Sa gomilom novca, možda ćete biti privučeni da kupite najsjajnije, najmodernije stvari, bilo da se radi o odeći ili automobilima. Znati i razumeti važnost kvaliteta i cene. Imajte na umu da kada stavite troškove amortizacije na snagu, luksuzni brendovi mogu da probuše rupu u vašem džepu, što ste mogli da iskoristite da kupite kvalitetnu odeću iz jeftinije prodavnice. Ekstravagancija može izgledati dobro za oči, ali možete učiniti bolje ako uložite isti novac u prikladnija ulaganja – rekao je on.

Ogromne vile

Najveći statusni simbol je raskošna kuća prevučena vrhunskim dekorom i skupom tehnologijom. Ipak džinovske kuće dolaze sa ogromnim novčanicama – i može biti veoma teško prodati ih kada novi bogataši shvate da su preko glave.

– Većina milionera ulaže u luksuzne kuće, samo da bi pronašli način da ih preokrenu po većoj ceni ili iznajme i zarade nešto sporednog novca od imovine. Nema smisla da se trošite na ogromne kuće ako nikada nećete koristiti jedanaestu spavaću sobu ili kupatilo. Istinski bogati ljudi ne postaju bogati tako što se troše, već ulažući u profitabilna sredstva koja donose novac i koja im vremenom donose povoljan prinos – rekao je Krejn.

ULTRA-LUKSUZ ZA SLOBODNO VREME I ZABAVU

Svi bezobzirno bogati dele sklonost dve stvari koje predstavljaju njihovo bogatstvo. Prvi su stvari — vrhunske dizajnerske torbe, odeća i dodaci, brzi automobili, fensi kuće i ostalo, poput onih koje je Krejn opisao. Drugi je dobar život, koji možete gledati kako influenseri žive i lažiraju po ceo dan na društvenim mrežama.

– Ručak iz pozlaćenog pribora za jelo može izgledati dobro na Instagramu, ali trošenje novca da biste održali svoj izgled i ležerne aktivnosti mogu da potroše resurse. Vrhunska zabava, kao što je odlazak na skupe odmore na moru, jedenje u najizbirljivijim restoranima ili razmetanje privatnim avionima, može izgledati dobro u časopisima, ali milioner od krpa do bogatstva uvek pazi na šta ulaže novac – rekao je on.

Kako je dalje dodao, u današnjem svetu, gde možete imati ista iskustva za mnogo manje, treba izbegavati rasipanje novca na ove prolazne trenutke, prenosi Jahufinens.

Mali luksuzi koji se vremenom povećavaju

Džered Bauman ima skoro 20 godina iskustva u poslovnom menadžmentu i digitalnom marketingu. Njegova kompanija, 201 Creative, među svojim klijentima ubraja korporacije kao što su Dizni i Universal, a Bauman – koji je pokrenuo i prodao nekoliko preduzeća – je traženi govornik. On je takođe milioner i, poput Krejna, izbegava blistave reklame ličnog bogatstva.

PREUZMITE MOBILNE APLIKACIJE

Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.

Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74

Ostavite komentar

Unesite pojam i stisnite enter