
Foto: Kampus Production/Pexels
Osobine LOŠIH PUTNIKA koje u hotelima ne žele ZA GOSTE: „Ako to ne radite kod kuće, NEMOJTE NI OVDE“
Ako se ikada otkrije pravi karakter osobe
Ako se ikad otkrije pravi karakter osobe, onda je to tokom putovanja. Istraživanje novog mesta – iako zabavno i uzbudljivo, takođe može i da potencira loše ponašanje. Bez obzira na to koliko ste pod stresom (ili opušteni), nema razloga da bacite u vetar manire i pristojnost.
Ovo pravilo važi za celo vaše putovanje, od ponašanja na aerodromu do boravka u hotelu. Kao hotelski gost dolazite u kontakt s onima koji rade na tome da vaš boravak bude što udobniji i opušteniji – hotelskim osobljem. I dok većina ljudi shvata važnost pravilnog ponašanja u ovakvom okruženju, neki to ne mogu da shvate. E, pa, nemojte da budete među njima…
Nestrpljivi gost
Možda je najjednostavnije pravilo koje treba slediti „budite strpljivi s osobljem na recepciji“. Možda ste u žurbi, ali nervoza vam neće pomoći da bilo gde stignete ili učinite nešto brže. Ponekad ljudi misle da osoblje ima čarobni štapić, ali trebalo bi znati da što su ljubazniji i pristojniji prema osoblju, to će osoblje radije izaći u susret i pomoći.
Nezahvalni gost
Ako putujete u zemlju u kojoj je napojnica uobičajena, proverite imate li gotovinu pri ruci pre dolaska u hotel. Davanje napojnica pokazuje zahvalnost za sjajnu uslugu. Što duže ostanete, trebalo bi da date veću napojnicu, a davanje jedne, „zajedničke“ napojnice na kraju boravka sasvim je u redu.
Neuredni gost
Ostavljanje sobe u užasnom stanju nakon odjave jednostavan je način da iznervirate one koji rade u hotelu. Barem malo pospremite pre nego što odete. Ako ste naručili poslugu u sobu, izbegavajte da ostavljate poslužavnik napolju u hodniku (osim ako vam hotel nije rekao drugačije), a baš ni peškire ne morate da ostavite nužno razbacane po kupatilu.
Nepristojno odeveni gosti
Postoji vreme i mesto za nošenje ogrtača ili kupaćeg kostima. Verovatno ste ipak na odmoru, ali predvorje hotela nije na toj listi. Hodanje po zajedničkim prostorima, poput lepog hotelskog predvorja ili restorana, zahteva i pristojno oblačenje. Ako znate da ćete se kupati ili provoditi vreme u spa centru, uzmite nešto čime se možete da se ogrnete kad krenete prema zajedničkim prostorijama.
Gost kradljivac
Konačno, ako ne želite da budete bezobrazan hotelski gost, ne uzimajte ono što nije vaše. Krađa ogrtača, peškira ili posuda za so i biber u restoranu ponašanje je koje nikako nije u redu. Ne biste nešto ukrali dok ste u domu prijatelja ili člana porodice, zato nemojte to činiti ni u hotelu.
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74
Pročitaj još iz rubrike

TUŽNE VESTI IZ HOLIVUDA: Preminuo legendarni glumac Val Kilmer

PONOSAN OTAC: Mili proslavio ćerkino punoletstvo neverovatnom žurkom

REŠILA DA UZME STVAR U SVOJE RUKE: Zorana Mićanović počela sa treninzima kik-boksa
