Izvor: happyBSC
27.10.2020 u 13:00

SELFI SA MARSA Objavljene prve fotografije sa rovera NASA

Američka svemirska agencija NASA objavila je fotografiju koju je njen rover „Kurioziti“ poslao s Marsa.

OVO ĆE VAS ZANIMATI

LONČAR RAZBIO TABU TEMU: Ovo je OTKRIVENO o zaražavanju dece Kovidom 19!

KORONA JOŠ JAČA! Zabrinjavajuća statistika, u Srbiji 25 odsto više zaraženih nego letos!

CRNOJ GORI VREME CURI! Krivokapić ubrzava partnere

RUSI ČUVAJU BRAĆU Lavrov: Potpuno podržavamo status Republike Srpske

Selfi rovera je delo kamere Mars Hand Lens Imager (MAHLI) i naučnika Kevina Gila koji je spojio nekoliko fotografija u jednu. Gil je, takođe, inžinjer za softver.

Na fotografiji se vidi rover i tri rupe koje je izbušio. Vidljivo je i oštećenje na srednjem točku koje je nastalo zbog dugog kretanja surovom površinom Marsa. Ipak, rover funkcioniše i dalje jer je NASA pronašla način da ublaži štetu.

SAZNAJTE JOŠ…

ZAVIRITE U HRAM SVETOG SAVE Pogledajte velelepni mozaik koji je predstavljen vernicima (GALERIJA)

DANAS JE SVETA PETKA: Na ovaj dan dešavala su se velika čuda, a žene treba da ispoštuju ove OBIČAJE

PUTIN IZDAO NAREĐENJE Ovu rigoznu meru je primenio na sopstveni narod

KUVA SE U AMERICI! Novi napad na Trampa! (VIDEO)

Fotografija prikazuje i okruženje „Kurioziti“ u krateru Gale. Ovaj rover još uvek čeka „brata“ pod nazivom Perseverance, koji će na Mars stići u februaru 2021. godine.

Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE