Izvor: tanjug
01.09.2021 u 13:02

PRODAJE SE DINOSAURUS: Paklena cena za Velikog Džona (VIDEO)

Fosilni ostaci „Velikog Džona“, najvećeg dinosaurusa iz roda triceratopsa koji je ikada otkriven, prodaju se na aukciji krajem oktobra, a procena je da bi njihova cena mogla da dostigne 1,5 miliona evra.

Veliki Džon je lutao oblastima današnje Južne Dakote pre više od 66 miliona godina, a paleontolozi su 2014. otkrili prvi komad njegovih kostiju, da bi na kraju pronašli 60 odsto kostura, uključujući i skoro celu lobanju.

VAŽNO:

ŠEŠELJ U „DOBRO JUTRO SRBIJO“: Belivukova grupa je instrument Milov da se Vučić likvidira!

IRENA VULOVIĆ U „DOBRO JUTRO SRBIJO“: Nemam ništa protiv ekoloških protesta ali mislim da imaju političku pozadinu!

VUČIĆ: Kakve su to sramne stvari, kako vas nije stid da to kažete i lažete?

SPC u Šipčaniku organizuje svečani ručak povodom ustoličenja mitropolita Joanikija

Triceratops znači „lice sa tri roga“, a lobanja Velikog Džona, nazvana po vlasniku zemlje na kojoj je pronađeno više od 200 kostiju dinosaurusa, dugačka je 2,62 metra, što je skoro trećina njegove ukupne dužine, a široka je dva metra.