MRŠAVITE ZDRAVO: Kako da izaberete najbolji trening za efektno sagorevanje kalorija!

Ako imate želju da dovedete liniju u red, ili da održite postojeću liniju, svakako morate voditi računa o unosu kalorija i njihovom svakodnevnom sagorevanju. S obzirom da je na pakovanjima uglavnom naznačeno koliko kalorija broji svaka namirnica, nepoznata u jednačini ostaje broj kalorija koje sagorevamo na treningu. Ukoliko želite da postignete svoj cilj, morate biti upoznati sa kompletnom računicom. Kako da u teretani izaberete najbolju spravu za sagorevanje kalorija, saznajte u nastavku.

Za računicu tokom vežbanja, možete se osloniti na kardio mašine. Dok vežbate, sprave pokazuju koliko ste kalorija sagoreli dosadašnjom fizičkom aktivnošću. Ipak, brojke na spravama često mogu da zavaraju. Razlog je jednostavan - mašine u obzir uzimaju samo vašu težinu i godine, a zanemaruju bitne faktore, poput stepena kondicije i telesne građe.

Studije pokazuju da ćete u toku 30-minutnog treninga, najviše kalorija sagoreti ukoliko koristite traku za trčanje, stacionarni bicikl, plivate ili dižete tegove. Izvrsni rezultati postižu se i intenzivnim aerobikom.

Trčanje na traci će, umerenim tempom, u toku 30 minuta sagoreti 270-400 kalorija. Najbolji rezultati postižu se kombinacijom. Ukoliko kardio uparite sa intenzivnim HIIT treningom, postići ćete neverovatne rezultate. Sam HIIT sagoreva između 9 i 17 kalorija, po minuti intenzivnog treninga. Trening na biciklu će u 30 minuta sagoreti oko 231, plivanje 225 kalorija. Trening intenzivnog aerobika sagoreva 264 kalorije, a dizanje tegova 112 kalorija.

Pre nego što započnete trening, bitno je da raspolažete osnovnim informacijama u vezi fizičke aktivnosti i sagorevanja kalorija:

BMR (Basal Metabolic Rate) označava broj kalorija koji je telu potreban za svakodnevne aktivnosti i predstavlja 50-70% ukupne energije koju telo troši.

Što je mišićna masa veća - sagorevate više kalorija, čak i u stanju potpunog mirovanja.

Fizička aktivnost proizvodi toplotu u telu, koju nazivamo "trermički efekat".Termički efekat obezbeđuje 20% ukupnog sagorevanja kalorija.

Ukoliko vam je cilj da sagorite unete kalorije i povećate mišićnu masu, brojke dolaze u fokus. Da biste mogli da ispratite svoj napredak, i izvršite izmene u načinu treniranja ukoliko je neophodno, morate raspolagati validnim informacijama. Iz tog razloga, obratite pažnju na specifikaciju koja se nalazi na pakovanju namirnica, ali povedite računa i o broju sagorenih kalorija u toku treninga.

 

 

Izvor:Mogujatosama
Foto: instagram/sommerray

 

 

Pratite nas na društvenim mrežama

Preporučene vesti



Podeli novost

HappyTV

Utorak
04:30 Rano jutro
06:45 Dobro jutro Srbijo
11:10 TOP SHOP
11:30 Parovi - Jutarnja kafica
11:55 Vesti
12:00 Parovi - Jutarnja kafica
12:55 Vesti
13:05 Parovi - Jutarnja kafica
13:50 Dnevnik
14:10 Parovi - Jutarnja kafica
14:30 Serija: Suze moje sestre
15.20 Posle ručka
16:00 Vesti
16:10 Posle ručka - nastavak
17:30 Telemaster
18:10 Glamur
18:30 Kviz: Naslovna strana
19:00 Upoznajte parove
21:00 Provodadžija
22:00 Parovi - Parograf
02:30 Parovi - Live