METRO-NAJZNAČAJNIJI PROJEKAT U MODERNOJ ISTORIJI BEOGRADA: Vesić o kritikama na izgradnju podzemne železnice
Metro je najznačajniji beogradski projekat u našoj modernoj istoriji. Zato izaziva različite reakcije i to je normalno.
Ipak, onima koji danas kritikuju ovaj plan samo zato što ga realizuju Vučić, Vesić i Mali, poručujem da sve što je izgrađeno i što će biti izgrađeno u Beogradu pripada svim građanima, a ne vlasti i stranci.
PROČITAJTE JOŠ: ODLUKE O CENAMA TOPLOTNE ENERGIJE: Šta znači obaveštenje na poleđini računa za „Infostan“?
Ovako govori zamenik gradonačelnika Goran Vesić, povodom kritika na trasu linija metroa i podseća da su za projekat bile angažovane velike i priznate svetske institucije i kompanije.
– Da bismo došli do linije metroa bilo je neophodno brojanje saobraćaja, morao je da se uradi model javnog prevoza i master plan saobraćaja. Na tome su radili britanska kompanija WSP, Saobraćajni fakultet, francuska kompanija „Ežis“ i desetine međunarodnih stručnjaka, jer mi u Srbiji nemamo iskustva sa izgradnjom metroa. Nismo imali čak ni Zakon o metrou i gradskoj železnici. Na osnovu jasnih podataka došlo se do sadašnjih trasa metroa i do toga da počnemo da ga radimo – rekao je zamenik gradonačelnika.
PROČITAJTE JOŠ: PLJUŠTE KAZNE: Sedam osoba kažnjeno zbog nenošenja maske u gradskom prevozu
Vesić je istakao da su podaci na osnovu kojih su zasnovane sadašnje trase najnoviji, zasnovani na informacijama u poslednjih nekoliko godina.
– Želimo da čujemo različita stručna mišljenja, zato i postoji javna rasprava, a neke primedbe su i usvojene. Bilo je onih koji su davali primedbe iz najbolje namere, ali bilo je i onih koji su bili politički motivisani. Svejedno, Komisija za planove i Urbanistički zavod svaku su primedbu razmotrili i ono što su mogli, prihvatili su. To je recimo bio slučaj sa devijacijom prve linije metroa prema Ceraku. Prihvaćen je predlog da se predvidi i ta devijacija, ali ona neće biti građena sada, što ne znači da u nekim kasnijim godinama neko neće i to graditi, jer se metro uvek gradi i dograđuje – rekao je Vesić.
U novembru ugovor za BG voz
Zamenik gradonačelnika otkrio je da će predsednik Rusije Vladimir Putin i predsednik Srbije Aleksandar Vučić u novembru potpisati memorandum o izgradnji BG voza u vrednosti 1,3 milijarde evra.
– To znači da će raditi dupli koloseci do Sopota i Mladenovca, kao i do Barajeva i Lazarevca, kako bi mogli da putuju vozom na 10 do 12 minuta „u špicu“. Radimo novu prugu koja povezuje Surčin, nacionalni stadion, Aerodrom „Nikola Tesla“ i Obrenovac. Povezaćemo Beograd sa Pančevom.
Od sada naše vesti možete čitati i na zvaničnom Twitter nalogu HappyBSC portala.
Happy BSC je spremio za vas najmoderniju mobilnu aplikaciju da biste nas lakše pratili i bili u toku sa svim vestima. Našu aplikaciju možete preuzeti za ANDROID i iPHONE
Gledajte “Happy” kablovske kanale i to: “Moje happy društvo”, “Moj happy život”, “Moja happy zemlja” i “Moja happy muzika”.
Program se emituje kod kablovskih operatera “IrisTV” i “Supernova”, a možete ih pronaći na sledećim kanalima: “Moje happy društvo” - IrisTV / 171 ; Supernova / 71 | “Moj happy život” - IrisTV / 172 ; Supernova / 72 | “Moja happy zemlja” - IrisTV / 173 ; Supernova / 73 | “Moja happy muzika” - IrisTV / 174 ; Supernova / 74