Izvor: happyBSC
16.10.2020 u 09:29

NEVEROVATNO OTKRIĆE DEČAKA (12)! Kopao sa ocem i našao kosti stare 70 miliona godina (FOTO)

Dečak (12) je pronašao skelet dinosaura koji datira od pre 69 miliona godina dok je istraživao kanadsku provinciju Alberta na odmoru sa svojim ocem.

Nejtan Hruškin ispričao je kako je ostao bez reči kada je ugledao kosti kako vire iz stene.

– Nisam bio ni uzbuđen, iako znam da je trebalo da budem. Ustvari sam bio u tolikom šoku da nisam mogao ni da progovorim – rekao je Hruškin za BBC.

Nejtan, koji sebe inače naziva paleontologom amaterom, zanima se za dinosaure od svoje šeste godine. On je često sa ocem išao na planinaranje u Albertu, a jedno od poslednjih donelo mu je otkriće života.

– Oduvek sam bio toliko fasciniran kako njihove kosti ustvari izrastaju u čvrstu stenu – rekao je Hrušin.

On je pre godinu pronašao male fragmente fosila, a njegov otac pretpostavio je kako padaju sa stene iznad. Tako je letos Njetan odlučio da pregleda teren gde je pronašao kosti dinosaura koje su danas iskopane.

– Izgledale su doslovno kao kosti od stene – rekao je dečak.

Prilikom današnjeg iskopavanja ustanovljeno je da je 12-godišnjak pronašao između 30 i 50 kostiju koje su pripadale mladom Hadrosauru za kojeg se procenjuje da je bio star između tri i četiri godine.

Iako je oduvek Tiranosaur bio njegova omiljena vrsta, kao i većini dece, Nejtan kaže kako je to danas definitivno Hadrosaur, vrsta koja je živela na našoj planeti pre gotovo 70 miliona godina.